Proxer Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 (endret) Heisann, Jeg Skal Kjøpe Nytt HovedKort. Det jeg lurer på er HVilket SKal jeg velge ? Har Amd Athlon 4600+x2 Socket 939 Sapphire x1950xtx Pci exspress Vil Absolutt Ikke ha et Asus hovedkort. Takk For Alle Svar. Mvh Proxer Endret 2. mai 2007 av Proxer Lenke til kommentar
andylove Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Heisann, Jeg Skal Kjøpe Nytt HovedKort. Det jeg lurer på er HVilket SKal jeg velge ? Har Amd Athlon 4600+x2 Socket 939 Sapphire x1950xtx Pci exspress Vil Absolutt Ikke ha et Asus hovedkort. Har et til salgs hvist det er noen som vil ha. Er Ikke Gammelt. Takk For Alle Svar. Mvh Proxer 8517601[/snapback] MSI er jo et godt valg. Nå er jeg ikke særlig oppdatert på hovedkort for 939 sockelen, men sist jeg hørte noen kjøpe dette var fra MSI. Forøvrig bør du ikke annonsere et salg av dine produkter her. Det står i retningslinjene å lese Lenke til kommentar
riroil Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Er det lov til å spørre hvorfor du ikke vil ha ASUS? Det er ikke mange modellene igjen til denne socketen, og det MSI kortet jeg finner kan ikke måle seg med det ASUS kortet jeg kan se. Lenke til kommentar
Proxer Skrevet 2. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2007 Hvorfor Ikke ASUS? Har et Asus A8N32-Sli Deluxe Som er Nesten Heilt Nytt..Men Kan Ikke kjøre Min Amd Athlon 4600+ X2 PÅ det. Må oppdatere bios osv. Noe som jeg har gjort, Men Funker det ? NEI. Derfor ikke Asus. Lenke til kommentar
Zink Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Det er ikke mange modellene igjen til denne socketen, og det MSI kortet jeg finner kan ikke måle seg med det ASUS kortet jeg kan se. Kan du linke til kortet som ikke kan måle seg? 19 modeller som er i salg får treff på Avansert søk (inkl. Micro-ATX), og 12 av disse er ikke Asus. Her Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå