CaNaBiS Skrevet 25. desember 2002 Del Skrevet 25. desember 2002 Hei! Jeg lurer på om dere vet om en guide der det står hvordan man lager en vannkjøling.!?!?! Skal lage Blokka, å alt selv!!!! (Ikje vifta å sont daa..) mvh, CaNaBiS Lenke til kommentar
Sinnsro Skrevet 26. desember 2002 Del Skrevet 26. desember 2002 Hei! Jeg lurer på om dere vet om en guide der det står hvordan man lager en vannkjøling.!?!?! Skal lage Blokka, å alt selv!!!! (Ikje vifta å sont daa..) mvh, CaNaBiS har aldri sett en men hvis du ser litt rund på forumet så finner du folk som har lagd egne blokker da. sånn i farta bare Info om blokk bare ingen guide Lenke til kommentar
alienware Skrevet 30. desember 2002 Del Skrevet 30. desember 2002 gå inn på http://www.zerofanzone.co.uk der er det masse bra der Lenke til kommentar
CaNaBiS Skrevet 30. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2002 gå inn på http://www.zerofanzone.co.uk der er det masse bra der Takk.. den siden ahr jeg leta etter! va der en gang, men mista linken! TAKK! Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 31. desember 2002 Del Skrevet 31. desember 2002 Det er guide på overklokking.no da... Lenke til kommentar
CaNaBiS Skrevet 31. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2002 Det er guide på overklokking.no da... hehe.. vist du kan kalle det der en guide?? Joa.. kan jo d, men det stod ikke mye om hvordan han lage vannblokka. det gjør det pålinken ovenfor! Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 31. desember 2002 Del Skrevet 31. desember 2002 Leser du "prosjekt billig vannkjøling" så står det hvordan R. Terøy lagde blokka. Grunnen til at det ikke står noe fasitsvar på hvordan det skal gjøres kommer av at det er så utrolig mange måter og lage blokka på. Folk har forskjellig verktøy tilgjengelig og derfor vil blokkene bli lagd på forskjellige måter. Eksempel på en utradisjonell måte å lage blokka på finnes i tråden "Bilder av en liten vannblokk...(oppdatert!)" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå