Gå til innhold

Wrestling? Fake eller ekte?


Anbefalte innlegg

alt er planlagt før kampene begynner.

8584100[/snapback]

Galt. Alt er ikke planlagt. Det er kun de største spot'ene og resultatet som er planlagt. Resten går mye på improvisasjon.

 

Jeg leste det du skrev i kursivtekst, men skjønner ikke hvorfor du postet det. Det står jo nøyaktig det samme der som folk her har skrevet. Du skriver jo heller ikke hvor du fant qouten. For alt vi vet har du den fra en 13år gammel svensk guttepjokk, eller har skrevet den selv.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Okay? Så over til spr.målet. Sloss de på ordentlig, slik som f.eks i OL i Bryting? Hvis du svarer ja på dette, så er jo det greit da orker jeg ikke diskutere mer med deg. Hvis du er litt oppegående å mener nei, de sloss ikke sånn, de som du sier blir enige underveis. Hvordan kan det da være ekte. Har du noengang sett noen annen kampsport gren der man blir enig med motstanderen undervei om hvem som skal vinne?

Lenke til kommentar
Okay? Så over til spr.målet. Sloss de på ordentlig, slik som f.eks i OL i Bryting?

8584258[/snapback]

Om de tar ekte brytegrep på hverandre? Ja, uten tvil. Om de tar i for å skade motstanderen sin? Nei.

 

Har du noengang sett noen annen kampsport gren der man blir enig med motstanderen undervei om hvem som skal vinne?

Du vet vist ikke hva du prater om. Resultatet blir klart før kampen, ikke under selve kampen.

 

Disse dårlig forsøkene på hersketeknikker burde du legge på hylla. Det er ikke helt din ting tror jeg.

Lenke til kommentar

Nei, men så er ikke jeg den som tror Wrestling er ekte da.........

 

Å jeg prøver ikke å herse med noen. Folk må tro hva de vil, men jeg mener hvis man virkelig tror de sloss for ordenlig i Wrestling, da har man ett ganske forvridd syn på virkeligheten.

 

Anbefaler deg å se The Jesse Ventura Story som handler om Jesse Venturas liv. Her får man også innblikk i når han var bryter.

Endret av JimRamse
Lenke til kommentar
But there have been people that have been injured doing stunts so the tragedies are very real and should only be done by a professional. [/i]

8584068[/snapback]

 

Det er ihvertfall sant... Triple H ligger nå på sykehuset for andre gang med ødelagt kneskål... de venter ham ikke tilbake før etter sommeren :dontgetit:

 

Det har også vært en ekte arrestasjon i et av Monday night Raw-showene...

Matt Hardy gikk til seriøst angrep på Edge da han stjal kjæresten hans... Så det er ikke absolutt alt som er fake ;)

 

Dessuten er championship-matchene for det meste for real...

Lenke til kommentar
Matt Hardy gikk til seriøst angrep på Edge da han stjal kjæresten hans... Så det er ikke absolutt alt som er fake ;)

 

Dessuten er championship-matchene for det meste for real...

8587857[/snapback]

Vel, det sto jo ikke i manus, så er det egentlig så saklig? Og hvordan real mener du championship-matchene er, at det er mer improvisering?

Lenke til kommentar
Det er ihvertfall sant... Triple H ligger nå på sykehuset for andre gang med ødelagt kneskål... de venter ham ikke tilbake før etter sommeren  :dontgetit:

Hvor har du det fra at det er kneskåla? Eller, for å si det sånn, hva er en "Quad tear"? (Prøver å finne en kilde på dette, men alt jeg fant var forumstråder...)

 

Edit, Nyhetsgreie hvor quad tear er nevnt

Endret av MRN
Lenke til kommentar

det er a fake, men jeg trur a noe må gjøre vondt når de faller fra gjerde osv på bord som brekker osv, men + en annen ting du kan se på det med, hvordan kan de liksom altid spille sangene til de som kommer inn når de kommer overraskende inn?? men tipper da noen av det må gjøre vondt liksom, hvordan får de liksom til blodet osv?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Wrestling er fake. Det er ikke alt planlagt, men de går ikke ut i ringen uten å vite halvparten av hva som skal skje i kveld.

 

Grunnen til at det kan se ut som at det er ekte er fordi det skjer ulykker og det er folk som tåler en del smerte som er med. Legger kanskje merke til at de har en tendens til å ha mage. Med litt ekstra lag hjelper.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...