Gå til innhold

Wrestling? Fake eller ekte?


Anbefalte innlegg

For dere tvilere, se hardcore matchen mellom Mick Foley vs Edge på Wrestlemania 22. Tror det å lande i bar overkropp på et brennende bord, eller lande med hele sin vekt på tegnestifter er godt. Og det er to relativt milde og lite grafiske matcher i forhold til endel annet.

8557650[/snapback]

 

Den matchen var konge :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det kalles juicing (eller blading) og er veldig vanlig. Bare at kamerafolka til WWE er flinke til å skjule (og "aktøren" også, gjerne med en hand over panna, liggende på gulvet).

 

Men det ER faktisk en episode hvor jeg er veldig i tvil, selv nå. Det er Eddie Guererro (håper jeg ikke skrev det feil) (R.I.P Eddie!) vs JBL, hvor JBL slår Eddie med en stol. Husker JR sa "sick to see" e.l. - og det var det. Noen som vet når den kampen var? Det var en PPV.

Lenke til kommentar

Husker den episoden der det ble trillet en kiste ut til ringen.

Motstanderen skjønner ingenting for det skal jo være Undertaker som skal komme.

Opp av kista kommer Undertaker og sitter og gjør det med øynene.

Så går han opp på senen og peker på motstanderen og så peker han på kista!

Ble skremt jeg :!:

Lenke til kommentar
Ja da tok jeg feil :) Skjønner at det fenger. Ser faktisk på en kamp av å til selv også. Men at det ser ekte ut, der er jeg uenig. Ja de er sinnsykt spreke, men det er bare ikke sånn slossing / kampsport foregår i virkligheten.

8581911[/snapback]

Det morra mi sier det :p:whistle:

Lenke til kommentar
Ja da tok jeg feil :) Skjønner at det fenger. Ser faktisk på en kamp av å til selv også. Men at det ser ekte ut, der er jeg uenig. Ja de er sinnsykt spreke, men det er bare ikke sånn slossing / kampsport foregår i virkligheten.

8581911[/snapback]

Det morra mi sier det :p:whistle:

8583042[/snapback]

 

Ja, da har mor de mer peiling på kampsport enn deg mao ;)

Lenke til kommentar

Akkurat like fake enda. Koordinert bra, å det går av å til feil. Selv om man blør av å til, så betyr det ikke at det er ekte. For å si det sånn da, slossingen er fake. Var det bedre? Hvorfor står ellers en tulling midt i ringen å ser teit ut i 30 sekunder mens motstanderen går å klatrer til topps på noen tau for så å hoppe på han? Nei dette er så fake det kan bli. Som jeg har sagt underholdende å se på, ikke noe mer. Dette sier jo bryterene selv også i intervjuer som foregår utenom brytingen.

Lenke til kommentar

Søkte litt for å finne litt konkret, å det gjorde jeg. Les her

 

The WWE is very fake when it comes to storylines. The actual wrestling is fake to an extent. But some of the stunts done by the wrestlers are real. They are entertainers and are out there to entertain the crowd so they take leaps off ladders, cages, platforms, and the likes. Some moves I'm sure hurt too such as the clothesline from hell done by JBL. But the wrestlers train for months and learn how to take the pain and how to fall and such so it doesn't hurt so bad. As for the bleeding they are self inflicted wounds covered by makeup. So when someone gets hit in the head with a chair they will bleed easier to make it look like a hard hit. But there have been people that have been injured doing stunts so the tragedies are very real and should only be done by a professional.

Lenke til kommentar
Selv om man blør av å til, så betyr det ikke at det er ekte.

8583966[/snapback]

Hvordan får du blod og smerte til å være fake? Bruker de teaterblod da eller? Og hvor fake kan det være når wrestlerne går ut med skader, relativt ofte. Noen dør til og med. Om dette bare er koz og klemz, ville noen dø da?

 

Selvfølgelig slår de ikke hverandre, det er heller ikke poenget. Dette er underholdning, ikke sport. Det er avtalt spill hvem som vinner. Men hvem bryr seg? Det er ikke ment at alt skal være ekte. Tror du et wrestlingshow hadde vart lenge nok til en tvsending om alle slagene wrestlerne får inn var treff med full styrke?

Lenke til kommentar

Vi er enige. Slossingen er fake. Men skader å blod å sånn kan være ekte. Vet jo at folk har strøket med. Showet er ekte, slossingen er fake, å alt er planlagt før kampene begynner.

 

Les foresten innlegget mitt over, der jeg pastet inn en liten ting.

Endret av JimRamse
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...