Gå til innhold

Wrestling? Fake eller ekte?


Anbefalte innlegg

  • 4 uker senere...
Videoannonse
Annonse

På tide å legge denne diskusjonen død. Under K-1 Dynamite USA 2007, så gjøre fribryter Brock Lesnar sin MMA debut. Her sier han det rett ut å jeg quoter:

 

What's the biggest difference between Wresting and MMA? MMA is real, and Wrestling is fake. For anybody who doesn't know that. You're living in a cave.

 

Skal legges til at han gjorde en bra debut, å vant kampen å vil forsette med MMA fremover. Gleder meg til flere kamper fra han :)

Endret av JimRamse
Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
Jeg ser på wrestling på youtube, merka at det så litt fake ut. er det fake? eller er det sant? skuespill? endel ekte? alt er øvd inn? wrestling på tg så hvertfall fake ut.. :ermm:

8517496[/snapback]

 

Wrestling er både fake og ekte. Wrestling kampene er innøvd på forhånd, så de vet hva de skal gjøre. Så alt som skjer inne i ringen er "scripted". Men det går ikke ann å fake at noen slår deg i hode med en stol. Du kjenner alle spark, slag og fall.

 

Så det er både og ;)

Endret av RKO
Lenke til kommentar
hva med backyard wrestling da? hva er det fakee eller ekte? der de slår med balltre med pigtråd osv noen som vet eller??

8863825[/snapback]

Backyeard wrestling er ikke pro-wrestling. Det er folk uten peiling som denger løs på hverandre og tror de wrestler.

 

Du kjenner alle spark, slag og fall.

Er ikke alltid sparkene og slagene treffer, men de som treffer blir nok merket uten problemer ja.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...