vi3t Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Jeg ser på wrestling på youtube, merka at det så litt fake ut. er det fake? eller er det sant? skuespill? endel ekte? alt er øvd inn? wrestling på tg så hvertfall fake ut.. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Fake ja, men gjør nok litt vondt å falle og sånt. Men ellers fake ja. Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Fake er det, men det krever jo endel trening da. Er nok også lurt å falle riktig ja. Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Jeg ser på wrestling på youtube, merka at det så litt fake ut. er det fake? eller er det sant? skuespill? endel ekte? alt er øvd inn? wrestling på tg så hvertfall fake ut.. 8517496[/snapback] Det skremmer meg at folk fortsatt har så lite peiling. Lenke til kommentar
Barely dead Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Jeg ser på wrestling på youtube, merka at det så litt fake ut. er det fake? eller er det sant? skuespill? endel ekte? alt er øvd inn? wrestling på tg så hvertfall fake ut.. 8517496[/snapback] wrestling er fake, men det er likevel farlig og drive med. Lenke til kommentar
Mr Walrus Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 (endret) Det er vel Fake ja, Men det krever mye trening og god timing. Uten god timing ingen god wrestling! Vet ikke om det er øvd inn, men sansyneligvis planlagt Endret 2. mai 2007 av Noobish_Geek Lenke til kommentar
Sindrelol Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Det er øvd inn på forhånd, men det er jo tross alt ren underholdning da. Kan fint sammenlignes med et teater =) Lenke til kommentar
Thorvis Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Ville beskrevet det som koreografert slåsskamp. Lenke til kommentar
sixx Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 fake eller ei....sykt moro å se på! hehe.... det er mye tøffere enn boksing og vanlig bryting... Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Fordi når noen liksom klatrer oppå et hjørne er den andre smart nok til å bare stå der å se på. Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 fake eller ei....sykt moro å se på! hehe.... det er mye tøffere enn boksing og vanlig bryting... 8523775[/snapback] Haehaehea. neppe. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Haehaehea. neppe. 8525889[/snapback] Heheheaaaa, han glemte vel bare å si at det var hans personlige mening. Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Haehaehea. neppe. 8525889[/snapback] Heheheaaaa, han glemte vel bare å si at det var hans personlige mening. 8527863[/snapback] Jepp (diskusjon.no) fake eller ei....sykt moro å se på! hehe.... det er mye tøffere enn boksing og vanlig bryting... 8523775[/snapback] Haehaehea. neppe. 8525889[/snapback] Der har vi MIN mening Lenke til kommentar
Seppe . Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Dere tar feil alle sammen, wrestling er ikke fake. (Bevis) Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Haha, digger Razor Ramon Hardguy Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Ah. Wrestling. Den eneste sporten det går an å se på uten å sovne. Som han duden oppi her nevnte, mye mer interessant enn boksing, bryting og annen kampsport/slossing. Husker da jeg var liten og var overbevist om at det var 100% ekte, men har med årene lært og slikt og funnet ut at det ikke er så ekte som det så ut som da jeg var kid Lenke til kommentar
Azagrath Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Matcher er som regel scripted, altså skrevet og innøvd på forhånd. Slag, spark og slikt er jo også fake. Likevel, når man ser på kamper som f.eks denne: http://www.youtube.com/watch?v=fL__Kup14g8...related&search= ...så er det klart at man også bør tåle en del, og at ikke alt er like fake. Lenke til kommentar
Stimani Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Blir det egentlig riktig å kalle det en kamp når alt er øvd inn på forhånd. Jeg synes stykke er en bedre definisjon Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Tenk på det som kyssing på film: Ordentlig, men ikke ekte. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Krever sikkert litt trening og en del dop... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå