Gå til innhold

Pris på CL56 bærbar


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Har en bærbar CL56 kjøpt av MultiCom høsten 2004 som jeg vurderer å selge. Specs:

 

1,6 Ghz P-M

1 GB RAM

60 GB 7.200 RPM disk

Radeon 9700 skjermkort

 

Av fysiske mål veier den ca. 3 kg og er ca. 3 cm tykk. Skjermen er av størrelse 15" og oppløsningen på den er 1400*1050.

 

Etter 2,5 års bruk er den selvsagt ikke helt strøken å se på, men ikke så ille eller...

 

Kan ellers opplyse om at tastaturet og disken bare er et år gamle om det skulle ha noe å si for prisen :p

 

Hva kan man forvente av pris sånn ca. for denne?

 

PS! Batteriet fungerer fortsatt veldig bra syns jeg. Omtrent som da det var nytt :)

 

- Amund

 

EDIT: Forøvrig kan det nevnes at maskinen ble kjøpt av MultiCom, og ikke Whitebox, noe som burde være verdt et par tusen i seg selv :tease:

Endret av amundsf
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er 2 * 512 MB ja.

 

Men tror det er DDR-DIMM. Var det ikke det som var standard på den tiden a? PC-3200 er det jeg tror det er.

 

Såpas om 5.000-7.000? Ville jo passe meg bra :D Men syntes det hørtes mye ut jeg da...

 

- Amund

Endret av amundsf
Lenke til kommentar

Jeg og som sagt over... Riktignok kostet den rundt 14.000 eller noe sånt noe som ny, men mange av maskinene går jo i dag nye for 5.000 og rundt der. Og noe har vel ytelsen går frem på disse årene slik at disse maskinene ville jeg ha tippet at antakeligvis ytet omtrent som min gamle....

 

I så fall er jo 5.000 - 7.000 en ganske så voldsom pris. Men jeg veit ikke.

 

I sammenligningen med nypris PC på 5.000 er vel kanskje forskjellen at CL56'en er noe tynnere enn det en ny 5.000 maskin vel typisk er. Men uansett virker 5.000-7.000 som rimelig voldsomt i mine øyne.

 

Skulle den være verdt det er jeg selvsagt bare kjempefornøyd. Men før jeg legger med på et slikt nivå tror jeg at jeg kunne tenkt meg et par flere bekreftelser ja ;)

 

 

Hva syns du ville vært et fornuftig nivå da ^fmj?

 

- Amund

Endret av amundsf
Lenke til kommentar
jeg syntes ut i fra det du opplyser om at 4500 er nokså mye det og jeg..

 

spør du meg, over 3500 er den ikke verd...

 

Var vel noe der i området jeg egentlig hadde trodd ja... Maks 4.000 var vel det jeg antok før jeg la ut denne tråden.

 

- Amund

Endret av amundsf
Lenke til kommentar

Jeg solgte akkurat en whitebox til 3500.

 

Satt den til 4k både her og på finn.no og det tok igrunn ganske lang tid og mange useriøse henvendelser fra folk som skulle ha den for 2k fordi den var gammel..

 

Men 3500,- går den nok innen en uke.. om maskina ser pen ut og funker som den skal.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...