РЦП-88 Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 (endret) Pen bil! Jeg tror å lakkere "muffene" på fangerne foran og bak på en måte sånn at de går i ett med den svarte lista, ville gjort mye med utseendet. Endret 11. mai 2007 av RCP-88 Lenke til kommentar
РЦП-88 Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 drepte jeg denne tråden eller? Lenke til kommentar
pelsdyret85 Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Ser sånn ut... Du har vel bare prøvd og holde den oppe? Kommer vel en ny Saabworklog fra meg og snart, lite Saab her... Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 3. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2007 Veeel, drepte og drepte. Neida, jeg har vært slapp i det siste. Har vært litt sjuk, har hatt litt mangel på cash og generelt sett ikke tid til noe som helst egentlig. Handler bare om prioriteringer ... Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 16. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2007 Ajsann. Her har jeg vært slapp ser jeg! Uansett. Jeg har montert DVD-spiller. Avtagbar og greier. Fikk den som betaling for en fotojobb jeg holder på med for et firma her i byen. Har tatt bilder, og de kommer ganske snart! Lenke til kommentar
Laktampe Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 (endret) En liten bump Pen Saab. Alltid likt Saab, spesielt 9000CS. Den har et slikt sportslig preg i forhold til andre biler av samme årstall. Den er også relativt modern for sin tid. Men det som er lurt å sjekke om du skal kjøpe en 9000, er clutchen og oljepumpen. Btw, har du lagt ut bildene? Endret 5. november 2007 av Crom-Ag3 Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 5. november 2007 Forfatter Del Skrevet 5. november 2007 Å fakk. Sjekk innom om ti minutter! Lenke til kommentar
Postkassestativ Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Må ha den i Mine Innlegg Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 5. november 2007 Forfatter Del Skrevet 5. november 2007 Flere kommer når jeg får ordnet litt mer uploadplass her på forumet ... Lenke til kommentar
pelsdyret85 Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 SJønner ikke helt hva du har tenkt og gjøre enda, men det blir spennende håper det blir fint! Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Ja, ser bra ut denne bilen. Hva har du gjort med den jfr. smørbrødlista på førstesiden? Hvor handler du fra? Selv bruker jeg elkparts. De har skinnmanskjetter også (sa han 6mnd etter trådens førstepost) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå