tommy_sn Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 Hei! Hvilke filtyper med 720p materiale fungerer uten tull på 360n? Helst også uten codecer, transcoding, dvs at den kan avspilles direkte via MCE. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 wmv er vell det eneste som fungerer uten tullball... Lenke til kommentar
Cryovat Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Kommer h264 støtte og begrenset mpeg4 støtte i mai nå også. Lenke til kommentar
tommy_sn Skrevet 2. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2007 Og da vil den takle hvilke filtyper? Link til no mere info om den mai oppdatteringa eller? Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 .mp4 trur eg. Lurar på om den vil ta .mkv når h.264 kjem? Hadde vært fint! Lenke til kommentar
Cryovat Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Tviler sterkt på mk. Det er et veldig lite utbredt format, og brukes vel bortimot nesten aldri utenfor lyssky kopiering av anime. Men skulle gjerne sett mkv og softsub støtte selv. Lenke til kommentar
Brakara Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 (endret) Det blir neppe mkv støtte (ihvertfall ikke i denne omgangen). Men med h.264 codec og mp4 container så burde det ihvertfall være enkelt å konvertere. Endret 2. mai 2007 av Brakara Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Jau, berre synd at dette tar timesvis. Å konvertera tv seriane mine i 720p til .mp4 tar så uhorveleg long tid, at det blir rett og slett alder gjort. Lenke til kommentar
Darth MToffy Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Tviler sterkt på mk. Det er et veldig lite utbredt format, og brukes vel bortimot nesten aldri utenfor lyssky kopiering av anime. Men skulle gjerne sett mkv og softsub støtte selv. 8518631[/snapback] Er det ikke x.264/mkv som brukes på "alt" av 720p tv-serier som flyter rundt omkring for tiden? Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 (endret) Stemmer det Toffy. Derfor det hadde vært supert med matroska støtte. Endret 2. mai 2007 av dark by design Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Tror ikke MS er så hypp på å legge inn støtte for filformater som primært brukes av pirater, som DivX f eks. Lenke til kommentar
Darth MToffy Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Stemmer det Toffy. Derfor det hadde vært supert med matroska støtte. 8519361[/snapback] Jepps... Er sånne tv-serie episoder som er det interessante for min del.. Hvis disse ikke støttes så er det for meg rimelig uinteressant hvilke andre formater som støttes. Transcoding eller konvertering til andre formater skjer bare ikke for min del. Altfor slapp og utålmodig for slikt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå