WzUp Skrevet 25. desember 2002 Del Skrevet 25. desember 2002 Jeg har bestilt en pc (ligger ett eller annet sted i postsystemet) som b.l.a støtter 8x AGP etc. Har tenkt å kjøpe ett kort til rundt 1500-1700kr og Radeon 9500 pro 128MB begynner å nærme seg den prisen, og den har jo også 8x AGP. Det jeg lurer på er om sapphire er ett godt merke. Har hørt at herkules etc ikker så godt som ett orginalt ATI fordi det har dårligere minne og ikke kan kjøre to forskjellige skjermbilder samtidig på to forskjellige skjermer. Hvordan er det med Sapphire? Vil ikke ende opp med ett dårlig kort og orginal ATi er umulig å få tak i... ihvertfall billig Lenke til kommentar
norway Skrevet 25. desember 2002 Del Skrevet 25. desember 2002 Hvorfor i all verden slo du ikke til på luke nr 24 i går? Radeon9700Pro på tilbud. Men uanz , jeg har lest svaret ditt før på dette forumet , det som skiller 9500 og 9700 pro , er klokke frekvensen , og delvis konstruksjonene på kortet. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 25. desember 2002 Del Skrevet 25. desember 2002 8xAGP er ikke noe å bry seg om kortet har eller ikke. (Det øker ikke ytelsen nevneverdig) Merket på kortet har heller ikke så mye å si. (alle 9500pro-kort har to skjermutganger likevel.) Det var bare i 7500/8500-seriene Herkules ikke hadde to skjermutganger på de billigste versjonene. Lenke til kommentar
WzUp Skrevet 25. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2002 Ok. Takk for svar. Så tilbudet i går, billig, men fortsatt for dyrt. Får se hvor lenge jeg klarer meg med TNT2 kortet Lenke til kommentar
intel_guru Skrevet 25. desember 2002 Del Skrevet 25. desember 2002 Hvorfor i all verden slo du ikke til på luke nr 24 i går?Radeon9700Pro på tilbud. I belive it was because the price of the Radeon 9700 Pro was about $280, and he only wanted to pay around $150-180 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå