Thargoth Skrevet 7. februar 2002 Del Skrevet 7. februar 2002 Når jeg sier databutikk så mener jeg ikke elkjøp eller lignende, men mere spesialiserte butikker. Men som jeg sier, er kansje litt innhabil siden jeg kjenner innehaveren ganske godt... Men servicen hos han er i alle fall enestående Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 7. februar 2002 Del Skrevet 7. februar 2002 Quote: On 2002-02-07 23:43, Thargoth skrev:Når jeg sier databutikk så mener jeg ikke elkjøp eller lignende, men mere spesialiserte butikker. Men som jeg sier, er kansje litt innhabil siden jeg kjenner innehaveren ganske godt... Men servicen hos han er i alle fall enestående Vel da har jeg 2stk. Det ene av disse firmaene har hatt noen stygge saker samt at dem fokuserer på bedrifter(om ikke bare bedrifter nå...). Den andre butikken har dårlig utvalg og ikke minst et personale som IKKE kan service. Liker ikke å gå inn i butikken der engang. Forstår godt at du handler hos din lokale butikk når du kjennet innehaveren og ikke minst at du får god service, men for min del så er webben eneste relle mulighet etter at både PS Data og Komplett flytta fra byen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå