Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Din erfaring med "puppesex"

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-U4NJ3Omm

Har tenkt på det et par ganger, men føler at det er bedre med regular :) Synes pupper er til å ta og se på jeg

Lenke til kommentar

Hmm, nei det har jeg bare sett på film. Det ser ikke så gøy ut, man må værtfall være puppegal da.

For de som liker rumper så anbefaler jeg 100% rumpeballesex(fant på navnet nå...). Jokk mellom rompeballene slik at du stimilerer toeren også.

Lenke til kommentar
Har prøvd det noen ganger. Er liksom ikke den helt store opplevelsen. Det er bedre å bruke det som en avslutning etter en BJ synes jeg. Så kan man fyre av hele ladningen i ansiktet på partneren.  :D

8541941[/snapback]

Bruker du opp løskruttet ditt der? :dontgetit:

Lenke til kommentar
Er ikke det litt uromantisk? Få blowjob av dama får så å løpe ut og "avslutte" den på dass?

8542322[/snapback]

Vil jo ikke skitne til sengen :hmm:

Bare sånn at du får med deg det; har spøkt med deg fra innlegg nummer én. "Løskrutt" er vel heller sterile sekreter? :tease:

Lenke til kommentar
Vil jo ikke skitne til sengen :hmm:

Bare sånn at du får med deg det; har spøkt med deg fra innlegg nummer én. "Løskrutt" er vel heller sterile sekreter? :tease:

8542336[/snapback]

Hehe, ja jeg skjønte nok det. Men det var litt morsomt å fortsette.

Selv foretrekker jeg t-skjorter eller sokker, alt avhengig av hva som ligger nærmest sengen.

Lenke til kommentar
Hvorfor ikke bare svelge det? :p Eller er vi bare veldig få jenter som gjør det? :p

8542397[/snapback]

Jeg svelger ikke min egen sæd. Der går grensen... :ermm:

8543175[/snapback]

here comes captain obvious!!

hun mente at jentene skulle svelge sæden ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...