PC^2020 Skrevet 10. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2007 (endret) Det du gjør nå er å kreve tilbake alle pengene dine samt litt ekstra for tort og svie. Gjør han ikke opp for seg, gå til politiet. Blir saken henlagt av politiet, krev tilbake pengene dine en gang til, gi han skambank hvis han så ikke betaler. 8582421[/snapback] Tror norsk rettsvesen har bevist seg å ikke fungere på den måten, desverre. 8583750[/snapback] Norsk rettsvesen fungerer ikke slik, men virkeligheten fungerer på den måten. Jeg mener heller ikke at han skal jule ham opp nå med en gang heller da, det er siste utvei. 8584219[/snapback] Trur du ikke det var tanken når jeg fikk telefonen fra banken om navnet til han som hadde bestillt varene? Jeg og treminingen min (voldsom kar) dro ned til denne Frank-fyren, men det viste seg at etternavnene ikke stemte overens.. Treminingen min ble sur siden han ikke fikk banka dritten ut av denna Booglaofaensfyren.. Endret 10. mai 2007 av pc^2004 Lenke til kommentar
Fulgu Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 Tror det var 2 tusen spenn, kanskje lite for mange, men om du er student el kan det være ganske krise Det er ingen i Norge som heter Boogalo, det håper jeg du har skjønt? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 Eg har redigert vekk navn og adresse i denne tråden, me ønsker ikkje å henge folk ut på dette forumet, om dei er innblanda eller ei. Lenke til kommentar
PC^2020 Skrevet 11. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2007 Tror det var 2 tusen spenn, kanskje lite for mange, men om du er student el kan det være ganske krise Det er ingen i Norge som heter Boogalo, det håper jeg du har skjønt? 8584733[/snapback] Vet det.. har søkt opp mye. Derfor jeg også nevnte navnet hans i tråden, fordi han finnes jo ikke heller Lenke til kommentar
Xtend Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 Opplevde akkurat det samme i dag som trådstarter. Oppdaget at en av mine kontoer i DnB NOR var tom i dag morges. Sjekket nettbanken og der var det reservert en haug med beløp som varierte fra 6.18 kroner til 573 kroner. Over 8000 kroner var borte fra kontoen. Ringte banken og de opplyste meg at det blant annet var bestilt flere billetter hos Norwegian, over 1500 kroner var brukt på noe som heter Yahoo Marketing Solutions, og 16 øre (?) er reservert noe som kaller seg Webdemocrats. En halvtime etter kontakt med banken hadde de stoppet, og tilbakeført over 5000 kroner tilbake til min konto. De sender også en reklamasjon, og et nytt Visa kort da det gamle selvfølgelig ble sperret. Lenke til kommentar
PC^2020 Skrevet 29. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2007 JEg har anmeldt saken til politiet, men jeg har fader ikke hørt noe mer. Her om dagen fikk jeg tilbake en av de små transaksjonene på 4,78kr. Merkelig saker dette her, jeg fatter bare ikke hvoran noen kan bestille ting til en fyr som bor i gata over meg her.. Lenke til kommentar
PC^2020 Skrevet 18. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2007 Har fått tilbake alle penga nå.. Tok jaggu tid. Når jeg anmeldte dette til Politiet ble det henlagt dagen etter..... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå