Stian V.H Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 Hei! Legger ut 2 bilder som jeg har tatt med mitt Canon Powershot S3,kritikk mottas med takk,hva er bra/hva kan gjøres bedre.... (Jeg er ny innen fotografering. ) Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 Første bilete: Kjedelig, beklagar. Det er ikkje eit veldig interessant motiv, og ei heller veldig interessant vinkel å fotografere det frå. Det andre biletet er ein smule betre, men desverre litt for kjedelig det og. For lite av interesse å feste blikket på. Til neste gong: Prøv å tenk litt betre igjennom motiva dine, ikkje berre knips i vei (ser litt slik ut på det første biletet ditt her). Øving gjer meister Lenke til kommentar
pizzafordi Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 fjerne macro på steinen kansje Lenke til kommentar
engekri Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 fjerne macro på steinen kansje 8517474[/snapback] Og med akkurat det mener du at trådstarter bør gjøre hva? Lenke til kommentar
Beej80 Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Hei, bilde 1 syns jeg og var litt kjedelig. Når det kommer til bilde nr 2, så likte jeg det litt sånn i utgangspunktet. MEN, som jeg antar noen før meg mente : Hvis du hadde flyttet på kameraet, slik at du fikk noe forgrunn i front av den steinen som du har fokus på, så ville bilde ha blitt mye bedre. Når jeg ser på bildet nå, så stoppet jeg på steinen, og øynene blir låst der og jeg får dermed ikke med resten av bildet. Dersom du hadde klart å plassere steinen med fokus litt lengre bak i bildet, så tror jeg det kunne blitt mye bedre som sagt. Mvh, Beej80 Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 fjerne macro på steinen kansje 8517474[/snapback] Lenke til kommentar
Stian V.H Skrevet 2. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2007 Tusen takk for tilbakemeldingene! Jeg skal prøve å ta bildet av steinen på nytt og prøve det tipset om og få mere foran steinen slik at den blir lengre bak i bildet... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå