NewShuttle Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 Hei Nokon som veit kor eg kan få kjøpe bililge badeballer? Fann i fjor ut at fotballtennis 1 mot 1 med badeball over eit lite badminton nett var hysterisk morosamt. Meir svevetid og større trefflate på ballen fører til at det blir mykje meir spel i forhold til vanlig fotballtennis, samtidig kan ein få ein ufattelig skru på badeballane... anbefalast på da sterkaste! Uansett... ifjor så var me i den posisjonen at me hadde ein haug med badeballar. Dette grunna at Se og Hør hadde eit nummer der dei delte ut ein badeball pr nummer. Sidan ein av oss jobba i butikk fekk me alle badeballane frå bladene som ikkje vart solgt den veka. Problemet er at badeballar er relativt skjøre, og det faktum at banen er plassert innimellom rosebuskar og andre buskevekster hjelper heller ikkje. Med andre ord vart alle øydelagte, opptil fleire ganger etter flittig reprasjonsarbeid ved hjelp av teip o.l. Eg er derfor på jakt etter å kjøpe, tja... 40-50 badeballar , til billigast mulig pris og best mulig kvalitet sjølvsagt! Nokon som har nokon gode tips til kor eg kan skaffa meg detta? Kan også vurdere import dersom dette svarar seg... NS Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 http://www.sport-klubben.no/rl/art=1141809 Ikke billig da Lenke til kommentar
svenningen Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 hørtes morro ut.. se om jeg finner jumboballen =) Lenke til kommentar
ThorU Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Det kan kanskje lønne seg å ta en tur på europris, nille ol. Vet ikke om de har fått inn badeballer enda, men i så fall er det bare å vente til nærmere sommeren Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå