Gå til innhold

playstation 2 funker lite, disk can not be read?

Anbefalte innlegg

Altså tittelen sier det meste, men setter inn ett spill men det starter ikke automatisk, går inn på browser og der står disk can not be read, testa med mange disker, ingen funker, er heller ikke riper på cdene, har testa laser renser men funker heller ikke det

noen ideer?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Om maskina er mindre enn 5 år gammel, og du fortsatt har kvitering, så kan du reklamere. Hvis ikke så er det vel bare en ting å gjøre, kjøpe PS2 slim. (Eller kanskje PS3 om du har råd!)

Edit:

Hvis du har kjøpt den på Elkjøp eller Expert, så har de nok registret kjøpet i databasen sin, og da er det ikke så farlig med kvitering!

Endret av Newman
Lenke til kommentar
ja men har en ps2 slim:P så garranti har jeg, men bedriften jeg kjøpte den med er lagt ned :p problem? ja tror jeg nokk :p og ps3? neppe gått mer over til pc gaming nå

8516225[/snapback]

reklamer til sony.. send en email, adresse finner du på sony.no(eller noe lignende). fortell din situasjon så hjelper de deg sikkert.

Lenke til kommentar
ja men har en ps2 slim:P så garranti har jeg, men bedriften jeg kjøpte den med er lagt ned :p problem? ja tror jeg nokk :p og ps3? neppe gått mer over til pc gaming nå

8516225[/snapback]

Du kan også levere den inn til elkjøp, det gjorde jeg.

Eneste som må betales da er porto.. men det dekte Sony norge.

Endret av Storleer
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...