Jack_Daniels Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 Altså tittelen sier det meste, men setter inn ett spill men det starter ikke automatisk, går inn på browser og der står disk can not be read, testa med mange disker, ingen funker, er heller ikke riper på cdene, har testa laser renser men funker heller ikke det noen ideer? Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 Fungerer ikke på en kompis sin heller. Bare slutta å funke? Lenke til kommentar
Jack_Daniels Skrevet 1. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2007 ja bare plutselig sa den takk for seg, skulle spille en dag men funka bare ikke Lenke til kommentar
boundishh Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 da er det ny laser eller noe som må til da Lenke til kommentar
Jack_Daniels Skrevet 1. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2007 prisen på den er? Lenke til kommentar
boundishh Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 alt fra 300 til 600 , men du må jo kunne sette den inn da og det er ikke bare bare Lenke til kommentar
Jack_Daniels Skrevet 1. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2007 alt fra 300 til 600 , men du må jo kunne sette den inn da og det er ikke bare bare 8516034[/snapback] Ja ok care knuser ps2en og gamer pc fremmover Lenke til kommentar
Newman Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 (endret) Om maskina er mindre enn 5 år gammel, og du fortsatt har kvitering, så kan du reklamere. Hvis ikke så er det vel bare en ting å gjøre, kjøpe PS2 slim. (Eller kanskje PS3 om du har råd!) Edit: Hvis du har kjøpt den på Elkjøp eller Expert, så har de nok registret kjøpet i databasen sin, og da er det ikke så farlig med kvitering! Endret 1. mai 2007 av Newman Lenke til kommentar
boundishh Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 er ikke vits og knuse den du kan selge den som ps2 med defekt laser på qxl for 200-300 spenn Lenke til kommentar
Pebble Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 Dreiv å skjedde med min gamle.. Hadde flaks, så den ble stjelt.. og jeg fikk igjen på forsikring.. Lenke til kommentar
Jack_Daniels Skrevet 1. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2007 ja men har en ps2 slim:P så garranti har jeg, men bedriften jeg kjøpte den med er lagt ned problem? ja tror jeg nokk og ps3? neppe gått mer over til pc gaming nå Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 (endret) hvilken versjon har du? SCPH.....?? kjøper den jeg Endret 1. mai 2007 av cossiemk1 Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 ja men har en ps2 slim:P så garranti har jeg, men bedriften jeg kjøpte den med er lagt ned problem? ja tror jeg nokk og ps3? neppe gått mer over til pc gaming nå 8516225[/snapback] reklamer til sony.. send en email, adresse finner du på sony.no(eller noe lignende). fortell din situasjon så hjelper de deg sikkert. Lenke til kommentar
Pebble Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 Man kan vel levere den inn hvor som helst der man selger Playstation også?? Er iallefall slik med telefoner, og ser ikke noen grunn til at det ikke skal være slik med konsoller også.. Lenke til kommentar
Jack_Daniels Skrevet 2. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2007 takker skal sende en mail nå jeg Lenke til kommentar
nabbskall Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 (endret) ja men har en ps2 slim:P så garranti har jeg, men bedriften jeg kjøpte den med er lagt ned problem? ja tror jeg nokk og ps3? neppe gått mer over til pc gaming nå 8516225[/snapback] Du kan også levere den inn til elkjøp, det gjorde jeg. Eneste som må betales da er porto.. men det dekte Sony norge. Endret 5. mai 2007 av Storleer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå