helto Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 At morra mi har klart å overskrive en ganske viktig fil som var noe med jobben. Det jeg lurte på var om det går ann å få tilbake det som opprinnelig var i den fila?? synes jeg har hørt noe om at man kan tilbakestille pcen i tid, sånn at den stiller alt tilbake sånn som det var f.eks i går. Stemmer det at det går?? Eller må hu bare leve med at den fila er overskrivd og kan ikke gjøre noe med det?? Lenke til kommentar
Fin Skjorte Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 Om de bare er slettet, og det ikke har vært så mye arbeid på maskinen er det mye mulig å få den tilbake! Sjekk om noe av dette kan være til hjelp. Selv bruker jeg TuneUp Utillities, som har file recovery innebygged, men den koster egentlig kroner! Når du sletter filer er det bare referansene til de som blir tatt bort, men om den derimot er overskrevet er det gjerne vanskelig å få filen tilbake! Lenke til kommentar
helto Skrevet 1. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2007 Takk for svar! men denne gangen var det faktisk det at filen ble overskrivd...Men jeg skal huske på de programene til en gang jeg har slettet noe jeg ikke skulle ha gjort Lenke til kommentar
Caze Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 (endret) I Windows Vista har du den muligheten. Der kan du høyreklikke en fil og velge "Restore previous versions". Dette som følge at man kjører Shadow Copy. Kan forsåvidt benytte Shadow Copy i XP også, tror jeg. Mer om Shadow Copy her: http://en.wikipedia.org/wiki/Shadow_Copy Endret 9. mai 2007 av Caze Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 Kva skal ein poste i denne kategorien? Spørsmål og diskusjon om alt HARDWARE-RELATERT som ikke passer inn i en annen kategori. Les retningslinjene for denne kategorien her. Denne tråden høyrer heime i Programvare-kategorien og stenges. Reaksjoner på moderering tas ved å sende ein eller bruke -knappen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg