Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvor ofte er det vanlig å bli forelsket?

Gjest Gjest_Anonym_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Anonym_*

Hvor ofte er det vanlig å bli forelsket? Jeg er en gutt/mann på 29 og har bare vært forelsket en gang, og det var i ei jente jeg bare har pratet 3 setninger med. Det kan vel ikke være normalt å bli så sjeldent forelsket?

Tror kanskje det er fordi det er så få av den "jentetypen" jeg liker aller best, men det kan jo også hende det er fordi det er noe rart/feil med meg. :(

(Håper det er ok at jeg er anonym, for jeg vil helst ikke at dette skal kunne brukes mot meg.)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis du mener med forelsket, skikkelig forelsket.

Slik at du har lyst til å dele resten av livet ditt med vedkommende.

Da kan det jo hende at du rett og slett ikke har funnet den rette enda.

Men hvis du overhodet ikke fatter noen interesse for jenter, overhodet ikke.. da er det ikke nødvendigvis noe galt med deg, men kanskje noe litt uvanlig :)

du sier jo at det er en spesiell type jenter du liker..

fortell mer :)

Lykke til hverfall! :)

Endret av fredrikg-ohoi
Lenke til kommentar
Gjest Gjest_Anonym_*
Det er vel veldig forskjell fra person til person..

Hva er jentetypen du liker da? siden det er så få av de :p

8515415[/snapback]

Sånne søte skijenter som smiler mye. Alle jentene jeg kjenner er bare interessert i å sitte på cafe,feste eller å se på tv. De har merkelig nok ingen hobbyer eller interesser.

Lenke til kommentar
Sånne søte skijenter som smiler mye. Alle jentene jeg kjenner er bare interessert i å sitte på cafe,feste eller å se på tv. De har merkelig nok ingen hobbyer eller interesser.

8515462[/snapback]

Det var da merkelig :s

Hvor er det du bor henn da? hehe..

Lenke til kommentar

Tja, forelskelse kan være mye.

For meg er det når man tenker på de hele tiden. ønsker at man kunne vært sammen med de, og man tenker ikke på andre enn dem.

Jeg er vel 16 år, og har vært skikkelig forelsket 0 ganger. Men forbanna interessert skjer vell 3-4 ganger i året.

For å være forelsket må man skjenne dem, ganske godt, men trenger ikke å ha kjent dem i 2 år liksom, men såppas at man vet litt om de.

Jeg tror man skjenner det når man virkelig elsker noen.

Lenke til kommentar
Gjest Gjest_anonym_*

8515462[/snapback]

Det var da merkelig :s

Hvor er det du bor henn da? hehe..

8515508[/snapback]

Bor i Oslo.

Men det er kanskje ikke så vanlig at jenter har hobbyer eller interesser de brenner for?

Det nærmeste de har en hobby er vel å prate med venninner.

Tror jeg synes det er litt tiltrekkende med jenter/damer som det er litt guts i, og som kan bli med på kule ting (sykling, ski, padling, surfing osv). Er ikke så lett å bli forelsket i damer som bare glor på tv synes jeg. Det er vel kanskje derfor jeg nesten aldri blir forelsket. :hmm:

Lenke til kommentar

Jeg har vært skikkelig forelsket en gang i livet, men har følt meg sterkt tiltrukket av jenter flere ganger. Ofte når man treffer nye jenter så får man lyst til å bli bedre kjent med dem og vil gjerne være med dem, men det er sjeldent at en blir skikkelig stormforelsket.

Har hørt at man bare blir forelsket 3 ganger i livet i snitt.

Lenke til kommentar
Gjest Gjest_Anonym_*

Har hørt at man bare blir forelsket 3 ganger i livet i snitt.

8515690[/snapback]

Ok, da er jeg jo i såfall ganske normal. :)

Lenke til kommentar
Bor i Oslo.

Men det er kanskje ikke så vanlig at jenter har hobbyer eller interesser de brenner for?

Det nærmeste de har en hobby er vel å prate med venninner.

Tror jeg synes det er litt tiltrekkende med jenter/damer som det er litt guts i, og som kan bli med på kule ting (sykling, ski, padling, surfing osv). Er ikke så lett å bli forelsket i damer som bare glor på tv synes jeg. Det er vel kanskje derfor jeg nesten aldri blir forelsket.  :hmm:

8515621[/snapback]

Da burde du jo klare å finne en jente med litt bein i nesa! :)

Eller så er du ikke god nok til å leite.. hehe :p

Jeg skjønner at du ikke liker at de bare glor på tv, det er jo bare teit..

Nei du får leite, stå på :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...