Gissan Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 (endret) Heihei! Som sagt i min forrige tråd, skulle jeg ut og ta flere fuglebilder i dag.. Her er det jeg ble mest fornøyd med. Legger ut flere senere. Bilde1, Utsnitt1 Bilde1, Utsnitt2 Det største var vel best, eller? Kritikk mottas med barmhjertighet.. Red.: Legger ved et bilde til. Jeg vet at bildet ikke er perfekt fokusert. Jeg vet at det er for lyst. Men jeg synes jeg fikk fanget en ganske morsom hendelse, hvor måken bommer på brødbiten i vannet. Det tekniske er altså ikke på topp, men likevel synes jeg bildet har en fin og morsom sjarm. Eller? Bilde2 Igjen legger jeg ut et ekstra bilde. Denne gangen en flygende måke. Synes jeg traff veldig bra med fokus denne gangen. Det tekniske er egentlig så godt som det kan bli utifra det utstyret jeg har å jobbe med. Håper jeg har unngått overeksponeringen denne gangen. Kanskje blir bildet for ordinært og kjedelig? Jeg vet ikke, men jeg håper du gjør.. Her kommer bildet.. Bilde3 Jeg gir meg ikke, og her kommer det femte bildet i dag.. Bilde4 Pliis, si din mening om bildene, uansett om du er fotoguru eller ikke, det hjelper bare så sinnssykt mye å få tilbakemeldinger på det jeg gjør.. Endret 1. mai 2007 av Gissan Lenke til kommentar
Terbium Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Bildene i seg selv er tøffe, men noen var litt uklare. Hvilket kamera bruker du? Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Jeg er enig i at bildene er litt for uskarpe til at det blir noe særlig. Stod du langt unna? I og med at bildene er såpass små, de ser sånn "langt borte" ut. Prøv å komme deg nærmere og få litt skarpere bilder. Beundrer dere som orker å ta disse fuglebildene Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 3. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2007 Forstår at jeg sliter med skarphet nå. Kameraet sier at fokus er i orden, og gir grønt lys for å ta bilde. Men likevel. Jaja, hva mer kan man forvente fra et 20 år gammelt objektiv? Får kjøpe meg nytt teleobjektiv jeg da.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå