Francesca_ Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 Hei, har endelig skjønt at det å fotografere i RAW er veldig nyttig. Bruker adobe lightroom til å justere, trykket på edit i CS2 for å forandre på et par ting, men så får jeg ikke lagret bildet i JPG. Skjønner ikke hva som er problemet, får jo alltid lagret bilder i JPG i PS, men ikke nå. Kan ikke sende over filer på over 30mb til folk, hjelp! Lenke til kommentar
Lompa52 Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 Hei, har endelig skjønt at det å fotografere i RAW er veldig nyttig. Bruker adobe lightroom til å justere, trykket på edit i CS2 for å forandre på et par ting, men så får jeg ikke lagret bildet i JPG. Skjønner ikke hva som er problemet, får jo alltid lagret bilder i JPG i PS, men ikke nå. Kan ikke sende over filer på over 30mb til folk, hjelp! 8515030[/snapback] Hei Jeg tror du må gjøre det om til tiff fil først. Etter du har gjort det, så skal det ikke være noe problem. Lenke til kommentar
Rivers Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 Bildet må være i 8-bit for å kunne lagres som jpg. Image -> Mode -> 8 Bits/Channel Lenke til kommentar
Francesca_ Skrevet 1. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2007 Bildet må være i 8-bit for å kunne lagres som jpg. Image -> Mode -> 8 Bits/Channel 8515272[/snapback] Yes, da gikk det bra! Tusen takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå