Gå til innhold

(LØST! Jippi!) Linux har kapra maskinen min!

Anbefalte innlegg

Oj oj oj.

Vet selvfølgelig at WinME ikke er det ideelle, men det var den eneste lisensen jeg hadde liggende. Hvis noen av dere Linux-gods har en gammel Win2000 så kan jeg gjerne overta den.

Skal prøve Xubuntu (X - siden maskinen er crap) men først skal jeg teste om oppsettet mitt funker - og derfor gjør jeg det med software jeg kjenner.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Dropp Mandrake 10.1 det er minst 3 år gammelt og fullstendig utdatert.

Last ned ubuntu. Hvis du har en gammel maskin, kjører du xubuntu.

Installere Windows ME kan jeg ikke skjønne at noen skulle ønske. Vet heller ikke hvordan du gjør det. Det er vel fra 1999 eller noe slikt... kanskje du trenger boot-floppy? :p

8515339[/snapback]

1999? Navnet tilsier jo at det er årtusenskiftet. :p

Lenke til kommentar
1999? Navnet tilsier jo at det er årtusenskiftet. :p

8529423[/snapback]

Stemmer nok at det var 1999, men det er ingen selvfølge. Office 2007 ble lansert i 2006. Praktisk talt alle bilprodusenter bruker vel samme strategi, og lanserer 2007-modeller i 2006 osv. :p

Lenke til kommentar

Edit: Det samme som RattleBattle sa rett før meg:

Off-topic: WinME ble sluppet september 2000 [sier Wikipedia], men det er ganske ofte navnet inneholder ++årstall for at produktet skal virke litt nyere (litt lengre).

Uansett, jeg støtter meg til resten og håper trådstarter kun bruker Windows ME kun er midlertidig, for det er skrap (både da det var nytt og i dag: Microsoft sluttet å støtte det i juli 2006, og det inneholder derfor mange sikkerhetshull som kan kompromittere maskinen din om den er tilknyttet Internett). Kort og godt: WindowsME er FUBAR! (avoid, avoid!)

Endret av kommers
Lenke til kommentar

Aaaand now I am proper pissed.

Tror dere ikke at Windows ME ikke støtter det trådløse nettverkskortet mitt!

Seriøst, hvis noen her har en Win2K lisens de ikke bruker så PM meg gjerne. Fikk ikke Xubuntu til å virke...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...