trettifire Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Bullhoax. Flashbang er ikke noe stress i det hele tatt. En flashbang er ikke drøyere i virkeligheten enn at man godt kan entre et rom så og si samtidig som bangen og ikke ha noen problemer med det. Hvis man derimot ikke er forberedt på det som kommer kan man bli litt satt ut. Lenke til kommentar
EB_Veyron Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Bullhoax. Flashbang er ikke noe stress i det hele tatt. En flashbang er ikke drøyere i virkeligheten enn at man godt kan entre et rom så og si samtidig som bangen og ikke ha noen problemer med det. Hvis man derimot ikke er forberedt på det som kommer kan man bli litt satt ut. 8560883[/snapback] Svarte du på mitt innlegg? I så fall ser du at jeg skiller mellom flashbang og sjokkgranat. Du vet sikkert forskjellen selv. Samt at jeg prøver å få fram at flashbang ikke er noe veldig kraftig men mest for å få folk ut av fokus i bla. sibo som du sier, ved entring av rom osv. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Korleis skal du kunne simulere effektane ved CS-gass i CS? 8517329[/snapback] Slik man simulerer granatsjokk i andre spill med masse motion-blur, 'gummi-kamera' og kanskje noe redusert gange. Senker man i tillegg presisjonen på våpnene er man ganske satt ut av spill inntil man får ventilert litt 8517516[/snapback] Er vel omtrent slik det fungerer i Battlefield2:Special Forces. (I tillegg til at det kommer noen hostelyder). Der kan man skyte gassgranater som gjør tilværelsen sur for de som ikke er raske nok til å ta på seg gassmaska.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå