quack Skrevet 25. desember 2002 Del Skrevet 25. desember 2002 Morn! Jeg har ingen diskettstasjon i PCen, men likevel finner windows en 5,25" stasjon under Min datamaskin. Åssen får jeg den bort? Kan jeg gjøre noe i registeret? OSet er win98se Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 25. desember 2002 Del Skrevet 25. desember 2002 forstod ikke helt hva du mente, men en 5,25" stasjon er en stasjon på størrelse med cd/dvd/brennern din... diskett er 3,5" Lenke til kommentar
Xvani Skrevet 25. desember 2002 Del Skrevet 25. desember 2002 det er nok en eller annen komponent som windows ikke skjønner hva er... Jeg fikk min WD disk oppgitt som en 5,25" diskett stasjon jeg oxo Du må nok finne ut hvilken komponent det er noe galt med, og så fikse det Til han over: Husker du de svære diskettene som kom før 3,5" floppyene? Det var 5,25" disketter de trengte 5,25" diskettstasjoner Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 25. desember 2002 Del Skrevet 25. desember 2002 Jeg forstod helt fint Ja det skal visst gå an... Vet ikke hvordan da Lenke til kommentar
slowcooler Skrevet 25. desember 2002 Del Skrevet 25. desember 2002 Det kan du forandre i Bios. Der forteller du maskinen hvilken floppytype du har tilkoblet. Lenke til kommentar
quack Skrevet 25. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2002 Jeg har disabla alle floppy-ting i biosen, for jeg har som sagt ingen floppy av noe slag i PCen. Det er heller ingen komponenter den ikke har funnet som den kan ha "forveksla" med en 5,25".. I win2k skjedde det samme ved første boot, men så skjønte win2k at det ikke var noen 5,25" i PCen, og tok bort floppyen. Noen andre som har noen litt mer "rett på"-forslag? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå