Gå til innhold

Undertøy som loer

Anbefalte innlegg

Hei

Er det kun eg som er plaget med sokker og boksere som loer? Spesielt på sokkefronten er det helt grusomt.

Er dette et problem eg har, eller kjøper eg bare feil undertøy? Eg både dusjer og skifter til rent tøy hver morgen men allikevel 7 timer etter har eg svarte tær og lo rundt private deler.

Hver gang eg eg har skiftet sengklær er de fulle av lo etter første natta... håpløst.

Noen tips? :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Eg har jo en del boksere av forskjellige stoffer, men eg føler at alle som typisk er mye bomull i loer. De mer syntetiske loer ikke.

Av sokker så kjøper eg stort sett bare sorte tennissokker. De siste eg kjøpte på europris er helt forferdelige. Ikke klarer de å holde formen og i tillegg loer de like mye nå som da eg kjøpte de. Eg er vandt med at nye sokker loer, men spesielt disse har eg reagert på. Kan være derfor eg reagerer ekstra for tiden.

Men når det gjelder boksere så føler eg at det skjer hele tiden så lenge eg har noe med mye bomull i. Men eg har ikke lyst til å kutte de ut heller da eg(han) trenger variasjon. Og der har eg litt forskjellige. Noe fra sparkjøp tror eg. Disse loer lite med 90% bomull. Så har eg noen lorentzo som heller ikke loer men klarer ikke å holde fasongen for fem flate øre. MAN har eg også men eg føler at de loer litt.

Uansett, vi er da i 2007 er vi ikke? :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...