nomore Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 Hei Er det kun eg som er plaget med sokker og boksere som loer? Spesielt på sokkefronten er det helt grusomt. Er dette et problem eg har, eller kjøper eg bare feil undertøy? Eg både dusjer og skifter til rent tøy hver morgen men allikevel 7 timer etter har eg svarte tær og lo rundt private deler. Hver gang eg eg har skiftet sengklær er de fulle av lo etter første natta... håpløst. Noen tips? Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 Kan tenke meg du bruker tennis sokker? De loer... Lenke til kommentar
nomore Skrevet 1. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2007 Tennissokker ja. Liker de. Men er det et vanlig problem at de loer? Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 ja... Ganske vanlig. Grunnen er stoffet de er laget av Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 Spesielt de nye loer mest :!: Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 Du har nok bare vært uheldig med valg av stoff. Har mange sokker og boksere som ikke loer. En mulighet er jo å kjøpe Micri-fiber, men noen trives ikke i det. Selv digger jeg JBS. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 Har ingen boksere som loer (stort sett bare MAN fra Dressmann), men kan tenke meg det er nasty. Sokkene mine loer alle sammen, men de er best likevel (Jack&Jones-sokker ). Lenke til kommentar
nomore Skrevet 1. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2007 Eg har jo en del boksere av forskjellige stoffer, men eg føler at alle som typisk er mye bomull i loer. De mer syntetiske loer ikke. Av sokker så kjøper eg stort sett bare sorte tennissokker. De siste eg kjøpte på europris er helt forferdelige. Ikke klarer de å holde formen og i tillegg loer de like mye nå som da eg kjøpte de. Eg er vandt med at nye sokker loer, men spesielt disse har eg reagert på. Kan være derfor eg reagerer ekstra for tiden. Men når det gjelder boksere så føler eg at det skjer hele tiden så lenge eg har noe med mye bomull i. Men eg har ikke lyst til å kutte de ut heller da eg(han) trenger variasjon. Og der har eg litt forskjellige. Noe fra sparkjøp tror eg. Disse loer lite med 90% bomull. Så har eg noen lorentzo som heller ikke loer men klarer ikke å holde fasongen for fem flate øre. MAN har eg også men eg føler at de loer litt. Uansett, vi er da i 2007 er vi ikke? Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 Vi får håpe du og andre loere overlever Lenke til kommentar
ugotabanana Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 JBS er for digge sokker, kommer nok bestille 50-70 par snart. Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 JBS er for digge sokker, kommer nok bestille 50-70 par snart. 8516783[/snapback] bestiller fra hvor? Lenke til kommentar
iMono Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 (endret) Ja, hva er JBS-sokker for noe? Endret 2. mai 2007 av iMono Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Ja, hva er JBS-sokker for noe? 8517571[/snapback] Jeg vet ikke, men JBS boksere koster 300,- så sokkene er sikkert ikke billige de heller. Lenke til kommentar
TorbjørnK Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Hvor finner man JBS boxere? Alle boxerene mine loer etter 2-3 bruk, til og meg bjørn borg. Har tatt tipset om microfiber til følge, men har ikke tatt dem i bruk enda. Lenke til kommentar
iqlizer Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Bruker som regel ullsokker hele året (tynne sokker). loer ikke og holder føttene gode å varme. Lenke til kommentar
sk1rty Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Har en svart JBS bokser som loer som bare det. Har i tillegg en svart Bjørn Borg bokser.. Den loer ikke så mye men litt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå