Bruker-93156 Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 (endret) At du ikke er så interessert? Endret 2. juni 2014 av Mr. Olsen Lenke til kommentar
Iril Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 Et brev på Valentine's Day? Med eller uten navn? 8514552[/snapback] Det er no ganske lenge til da men Men hvis du først skal sende må du i så fall skrive navn på Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 Du trenger jo ikke å si det direkte, du kan jo bare virke interessert, invitere med på forskjellige ting (se film el.). Se an responsen du får, og blir hun med kommer det naturlig etter hvert. Vet ikke om du har tid til å vente til valentinsdagen, som neste gang er 14. februar 2008, men har du det kan det være en idé. Bare det ikke blir for mye av det gode. Du kan jo selvfølgelig også si det, men du trenger ikke. Det med fylla er kanskje ikke det lureste - ja, du får selvtillit, men hva med dagen derpå? Jeg syns det er litt feigt å ty til alkoholen - tør du ikke si det i edru tilstand kan du heller la være, IMHO. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 1. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2007 Et brev på Valentine's Day? Med eller uten navn? 8514552[/snapback] Det er no ganske lenge til da men Men hvis du først skal sende må du i så fall skrive navn på 8514582[/snapback] Mange som har rådet personer til å skrive hemmelig, jeg selv hadde helst ønsket at det vra med navn... men er det best å bare si det rett ut? Om man skjenner hverandre godt, så kan det jo ødelegge et vennskap... Om noen jeg ikke likte hadde likt meg, så hadde ikke jeg ville vite det. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 1. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2007 (endret) Jeg kan ikke invitere henne hjem, da huset er fult av folk hele tiden, og har ikke noe styed som passer. Jeg håper bare at jeg får være alene hjemme neste gang mamam og pappa skal på bort... Da skal jeg spørre, men det kan ta sin tid det også... Jeg hadde jo kunnet bedt henne med på pizza eller noe slikt, men det vil være så utrolig dumt om hun ikke er interessert... Om man er gode venner til vanlig, kan det være vanskelig å vite om hun er interessert eller bare en venn... Kvinner gir mange rare signaler... Edit: Masse feil, lang arbeidsdag... Endret 1. mai 2007 av Mr. Olsen Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 Om noen jeg ikke likte hadde likt meg, så hadde ikke jeg ville vite det. Sånn er nå engang livet, det er sannsynlig at du kommer i en sånn situasjon en gang uansett. (Om du oppfører deg, da. ) Da må du kunne takle å avvise henne på en eller annen måte, og det syns jeg for så vidt din utkårede må kunne klare om du sier det, og hun ikke er interessert, og. Men, som sagt, du trenger ikke å si det direkte. Handlinger kan si masse. Lenke til kommentar
Iril Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 Mange som har rådet personer til å skrive hemmelig, jeg selv hadde helst ønsket at det vra med navn... 8514602[/snapback] Det skjønner jeg ikke poenget med.. Hvis du først skal ta bryet med å sende kort må hun jo vite hvem det er fra. Så du får noe ut av det Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 1. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2007 Om noen jeg ikke likte hadde likt meg, så hadde ikke jeg ville vite det. Sånn er nå engang livet, det er sannsynlig at du kommer i en sånn situasjon en gang uansett. (Om du oppfører deg, da. ) Da må du kunne takle å avvise henne på en eller annen måte, og det syns jeg for så vidt din utkårede må kunne klare om du sier det, og hun ikke er interessert, og. Men, som sagt, du trenger ikke å si det direkte. Handlinger kan si masse. 8514635[/snapback] Jeg syns det er vanskelig å legge merke til om noen du skjenner veldig godt, liker deg. Noen ganger kan de avslutte "handlingen" med tøys. og noen ganger kan de være seriøs. Det var en gang en jente gjorde noe jeg var sikker på var et hint, men så kom en lærer og da ble hun litt flau... Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 1. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2007 Mange som har rådet personer til å skrive hemmelig, jeg selv hadde helst ønsket at det vra med navn... 8514602[/snapback] Det skjønner jeg ikke poenget med.. Hvis du først skal ta bryet med å sende kort må hun jo vite hvem det er fra. Så du får noe ut av det 8514665[/snapback] De har vel sagt at man skal si det noen få dager etterpå... men det ser jeg bare for meg blir rot. Hva om hun ikke hadde trodd det var deg, men en annen, så blir det skuffelse... Lenke til kommentar
Iril Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 Akkurat.. like greit å ikke lage noe mysterium.. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 1. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2007 Akkurat.. like greit å ikke lage noe mysterium.. 8514720[/snapback] Ja, det mener jeg også... Men om hun ikke er interessert, så kan det ha vært en mulighet å høre med en venninne om hun kunne gjøre litt research... Lenke til kommentar
Didrik_AK Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 Brev har jeg funnet ut at suger max. Gnistrer det ikke når du prøver deg så har hun sansyndlighvis ikke sånne følser for deg. eller kanskje hun bare er max sjenert/ikke helt vet hva hun vil. Fylla er alltid en dårlig ide. Fordi enten så blir det full klaff den kvelden og en av dere kommer til å angre morgenen etter, eller så blir du skutt ned (metaforisk) og ødelegger festen for deg og andre. En annen liten ting jeg har kommet over er: Hva hadde du sagt om jeg hadde kysset deg nå? Si det på en litt flirtende måte når det bare er dere 2 der. Lykke til ( : Lenke til kommentar
Gjest hmm... Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Et brev på Valentine's Day? Med eller uten navn? 8514552[/snapback] Det er no ganske lenge til da men Men hvis du først skal sende må du i så fall skrive navn på 8514582[/snapback] Dumeste jeg noen gang har gjort Ikke bare var d litt småflaut, men endte ikke noe som helst bra ut av det men det er typisk meg og min flaks egentlig... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå