phewBAR Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 Tenkte jeg skulle gå for "A Series Of Tubes" achievementen (Hoste 50 matches) og da kan det være fint å vite folk sine favoritt maps og spill moduser! Om en MOD kunne satt opp en poll med disse alternativene hadde det vært fint! Canals Clocktower Escalation Fuel Depot Gridlock Tyro Station War Machine Mansion Mausoleum Roof Tops Old Bones Raven Down Så skriver man om man liker Warzone, Execution, Assassin eller Annex best! Og kanskje hvilket map og modus man liker minst! Ingen som sitter på 56k i dag vel? #1. Canals #2. Clocktower #3. Escalation #4. Fuel Depot #5. Gridlock #6. Tyro Station #7. War Machine #8. Mansion #9. Mausoleum #10. Rooftops #11. Old Bones #12. Raven Down Så kan jeg vel starte det her.. Warzone på Gridlock, liker lange nervepirrende runder.. Kan ikke si jeg er noen fan av Raven Down da det ofte ender opp med 8 stykker som drar frem shotgun og en gjennomsnittelig runde tid på 45 sekunder! Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 Warzone på Gridlock er populært ja, veldig populært. Tror faktisk det er det mest populære. (Var hvertfall det i "min tid" ) Personlig har jeg såvidt vært innom Annex, det var noe helt annet en de andre modusene, og falt i smak. Favoritt brettet mitt er, og har alltid vært Mansion. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 Gridlock er det beste mappet, uten tvil! Hente sniperen og få seg ett fint sikte på boomshot horene som snart kommer fra under "derhvorboomshotener". Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 Gridlock er vel favoritten ja, er bare noe med det mapet som gjør en glad I tillegg synes jeg også at Raven Down er utrolig bra, spesielt med to jevnbyrdige og gode lag. Da blir det mye kaos og kroppsdeler Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 Gridlock og Fuel Depot er to veldig gode maps. Ellers er det mange gode, men ingen av mapsene skiller seg ut veldig positivt i forhold til de andre... Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 (endret) Gridlock og Fuel Depot ja. Liker de litt store mapene, blir mer taktisk da.. Ellers er det egentlig ingen ordentlig DÅRLIG maps. Alle er generelt gode. Endret 1. mai 2007 av E-wok Lenke til kommentar
scribbleh Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Fuel Depot uten tvil 8516745[/snapback] you said it! Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Yheah baby! hehe Men må si jeg liker å Gridlock, pågrunn av banen og navnet. Å Canals, veit ikke hvorfor men jeg bare liker den Lenke til kommentar
Mala Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Må nok vere Gridlock ja. Rett og slett bare eit herlig map. Men er også veldig svak for Clocktower brettet merker eg. Ett eller annet med det som er liker. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Litt reklame for Teamchrissj.net først..... sånn ja... 1. Canals 2. Escalation 3. Mausoleum 4. Tyro Station 5. Gridlock Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Liker mansion, canals og gridlock best Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Jeg liker nesten alle, men min favoritter er Fuel Depot, Mansion og Canals. Det kjipeste brettet tror jeg må være War Machine. Det er så ensformig, kjedelig og altfor åpent. Jeg synes også at Gridlock er litt for åpent, spesielt om man har skarpskytterrifle på kartet. Ellers så synes jeg Execution med standard våpen er best. Lenke til kommentar
scribbleh Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 mitt favoritt map er fuel depot men jeg liker også canals,gridlock og masion veldig bra men det jeg liker minst er nok clocktower eller warmachine.. Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 mitt favoritt map er fuel depot men jeg liker også canals,gridlock og masion veldig bra men det jeg liker minst er nok clocktower eller warmachine.. 8519270[/snapback] Ingen som misliker Rooftops da? Synes det er så idiotisk at man må springe så jævlig langt før "man kommer frem," krunglete vei er det også. Setter meg alltid fast på veggen og hjørnene Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Ja, takket være den fordømte oppdateringen. Jeg lurer på hva de egentlig tenkte på for noe. Synes ikke Rooftops er så veldig. Er så lite og ensformig. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Ja, takket være den fordømte oppdateringen. Jeg lurer på hva de egentlig tenkte på for noe. De tenkte at de skulle gjøre det lettere og unngå og kræsje inn i vegger osv.. Det skulle de fike ved at når man løper i "Roadie Run" så peker man enkelt nok Venstre-Anologstikken mot det du vil kræsje inn i hvis du vil det, og motsatt vei/bort fra hvis du ikke ville kræsje inn i. MEN! Det som de ikk etenkte på er jo det at folk veldig ofte løper i Roadie Run rundt hjørner og rundt kasser/bokser/steiner/whatever, og da ble den nye løsningen veldig upraktisk, for du holder du jo anologstikken mot det hjørnet du vil løpe rundt... Det kommer en ny update som fikser det da Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Du tuller nå? Herre, for noen apekatter. Men ny oppdatering blir jo fint. Vet du tid den kommer? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Men ny oppdatering blir jo fint. Vet du tid den kommer? For noen uker siden sa de at de jobbet med den og det ville ikke ta så veldig lang tid. Men så er det jo MS sin sertifisering eller hva den nå enn kaller den som tar en del tid da... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå