mona14 Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 (endret) Ei vennine har skrevet ett dokument på en pc gjennom Microsoft Office OneNote 2003, men må skrive ut i fra en annen data som kunn har Word. Går det ann å gjøre dokumentet over til Word? Ellers får jeg ikke skrevet ut, siden det er to forskjellige skriveprogrammer. Har send over gjennom epost. Kan noen hjelpe meg? På forhånd takk : ) Endret 1. mai 2007 av mona14 Lenke til kommentar
PROuser Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 (endret) Tittelen og teksten din er litt motstridene... Du vil ha dokumenter fra open O til Word... regner jeg med.. Men det er ikke nødvendig å ta dem inn i Word for å skrive dem ut.. Du kan bare lagre dem som PDF fil og bruke Adobe Reader (eller Acrobat). Det er det enkleste.. Endret 1. mai 2007 av PROuser Lenke til kommentar
mona14 Skrevet 1. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2007 Har endret på det nå : ) Men hvordan gjør jeg det? BLOND : )) Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 Går det ann å gjøre dokumentet over til Word Lagre som Word-doc i O.O Lenke til kommentar
fatalicus Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 (endret) lagre som Word file: 1. Gå til Fil->Lagre Som 2. I listen "Filtype" (nesten nederst) finner du den som heter "Microsoft Word 97/2000/XP" 3. skriv inn et filnavn og lagre filen. Lagre som PDF: 1. Gå til Fil-Lagre som PDF 2. Skriv inn et filnavn og lagre. Skulle vel gjelde for alle OOo versjoner tror jeg. Endret 1. mai 2007 av fatalicus Lenke til kommentar
mona14 Skrevet 1. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2007 Det eneste som kommer opp under Filtype er; "Innledninger i OneNote" og "Webside i enkel fil ( publiser en kopi ) Lenke til kommentar
fatalicus Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 (endret) Da lurer jeg litt på hvilket program du er i... Forklaringen jeg ga er for OpenOffice.. dvs. du må gjøre det i OpenOffice for siden å åpne filene du lagrer i Word.. Virker som du prøver å bruke word.. [EDIT] har lagt med to biler som viser deg hva du skal velge i OpenOffice for å få lagret som Word format. Bare trykk på de stedene som er uthevet i bildene. Endret 1. mai 2007 av fatalicus Lenke til kommentar
PROuser Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 (endret) Fil... Lagre som PDF..... Ikke: Lagre som... Endret 1. mai 2007 av PROuser Lenke til kommentar
mona14 Skrevet 1. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2007 Microsoft Office OneNote 2003 som ble brukt. Ei vennine sa feil Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 Kan hun lagre teksten som ren tekstfil i notepad?(kopiere over,Ctrl+A, klipp ut og lim inn i notepad) RTF eller tekstdokument? Edit: edit Lenke til kommentar
fatalicus Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 lite jeg kan hjelpe med da dessverre ^_^ Lenke til kommentar
Pingla Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 Office har ingenting med Windows som operativsystem å gjøre, flyttes til rett kategori. Lenke til kommentar
mona14 Skrevet 1. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2007 Skjønner ikke helt hva dere mener? Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 Skjønner ikke helt hva dere mener? 8516079[/snapback] Start > programmer > tilbehør > notepad. Kopier teksten fra hennes dokument over til Notepad hvis det går ann? Kan hun kopiere teksten med Control+A og høyreklikk musen> kopier? Åpne Notepad og høyreklikk > lim inn. Lagre som tekstfil og send over. Lenke til kommentar
wil Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 Hvor kommer OpenOffice inni bilde her? Det er Microsoft Office OneNote det er snakk om her. Uansett. Du sitter med XP sant? Hvis ja prøver du dette: Gå til mappa du har dokumentet i. Så trykker du på Verktøy->Mappe Alternativer->Vis. Jeg vet ikke hva det heter på Norsk, men på engelsk skal du hake av for "Hide File Extensions For Known File Types". Når det er gjort trykker du bruk->Ok. Så høyreklikker du på fila og velger Gi nytt navn. Så istede for å ha det som står bak . på fila di så skriver du .doc istede. Så prøver du å åpne den i Word. Se om det da fungerer. Lykke til. Hilsen. wil Lenke til kommentar
mona14 Skrevet 1. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2007 Jeg vet ikke hva det heter på Norsk, men på engelsk skal du hake av for "Hide File Extensions For Known File Types". 8516287[/snapback] Noen som veit hva det er på norsk? Lenke til kommentar
mona14 Skrevet 1. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2007 Skjønner ikke helt hva dere mener? 8516079[/snapback] Start > programmer > tilbehør > notepad. Kopier teksten fra hennes dokument over til Notepad hvis det går ann? Kan hun kopiere teksten med Control+A og høyreklikk musen> kopier? Åpne Notepad og høyreklikk > lim inn. Lagre som tekstfil og send over. 8516254[/snapback] Jeg har ikke Notepad? Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 Skjønner ikke helt hva dere mener? 8516079[/snapback] Start > programmer > tilbehør > notepad. Kopier teksten fra hennes dokument over til Notepad hvis det går ann? Kan hun kopiere teksten med Control+A og høyreklikk musen> kopier? Åpne Notepad og høyreklikk > lim inn. Lagre som tekstfil og send over. 8516254[/snapback] Jeg har ikke Notepad? 8516662[/snapback] AUDA, min feil Bruk Wordpad, selvfølgelig.. Beklager, trøtt nå. Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 Hvor kommer OpenOffice inni bilde her? Det kom inn ved ei misforståing. Sjå innlegg nummer ni i tråden.Noen som veit hva det er på norsk?Skjul filetternavn for kjente filtyper. Men eg tviler litt på at det vil fungereJeg har ikke Notepad? Notepad = notisblokk. Ein annan måte er kanskje å installere ein "PDF-skrivar", som PDF Creator. Det er eit program som lar deg lagre som PDF frå OneNote, og alle andre program. Den legg seg som ein skrivar, so du bruker Fil --> Skriv ut. Vel PDF Creator frå skrivarane, og når du trykker skriv ut, kan du lagre ei PDF-fil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå