Gå til innhold

Hva er gale med SPAR KJØP?


Anbefalte innlegg

Tror at grunnen til at de fleste ikke vil handle klær på spar kjøp er fordi det vanker forestillinger rundt i de mange hoder om at de som handler på spar kjøp er stort sett litt laverestående, ikke tjener så mye o.l. Rett å slett en fattimanns butikk tror jeg at folk har forestillinger om at det er. Da det kan godt hende, jeg vet ikke hvilke kunder spar kjøp har, siden jeg aldri har vært på en spar kjøp butikk, og heller ikke tenkt meg til en med det første. Folk ser på klær fra spar kjøp som en billig etterligning av den orginale varen som finnes på en "vanlig" klesbutikk. Og nå er det en gang slik at verden har blitt til en plass der status kan oppnåes ved å gå i dyre/"sosse" klær i visse kretser, men selv om ikke alle kretser er slik spiller hvilke klær du bruker en betydelig rolle. Og jeg mener at klær sier mye om hvordan personen er, og som sagt, folk ser "ned" på billige klær, og dermed ser de på personen som går med klær fra e.g spar kjøp som "fattige" eller at de ikke er så viktige i samfunnet, så de tjener ikke nok til å kjøpe klær fra rene klesbutikker.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...