Kiro Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 Det er så mange folk på min alder som har store fordommer mot Sparkjøp. jeg forstår det ikke.. de har: -Sko -klær -sminke -belter -OSV.... Så jeg spør Hva er gale med Sparkjøp...? Lenke til kommentar
Patrick de Maar Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 Jeg har selv noen tursko og vintersko fra der, og de er flotters. men.... Plaggene der er ofte av dårlig kvalitet og har ikke verdens beste passform. Dette er selvfølgelig invididuelt, passform osv, men de fleste jeg kjenner mener det samme. Lenke til kommentar
Patrick de Maar Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 For å nevne at de ikke har noen klær jeg anser som "kule" eller "fine" eller "råe". Det eneste jeg har kjøpt der av "plagg" er noen par tursko/vintersko. Lenke til kommentar
Homme Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 Man kjøper ikke klær andre steder en kleesbutikker Lenke til kommentar
nomore Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 tja, har vært innom på sparkjøp og kikket litt innimellom.. tror kanskje eg har ei t-skjorte og to derifra, men ikke mer. ikke det at det er noe galt med varene de selger, men eg klarer sjeldent å finne noe eg liker der. føler med andre ord at utvalget er svært sparsomt. sist eg var der for å finne treningstøy fant eg en modell joggebukse... som det hang 40 like av bortover... Lenke til kommentar
TorbjørnK Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 Jeg var innom sparkjøp her for ett par uker siden for å kjøpe morgenkåpe til sånn der kostyme ting, Og da bare så jeg meg litt rundt siden jeg først var der... og det første som slo meg var jo at man umulig kan selge noe så billig som de gjør der, og lønne produsentene anstendig (fabrikker i kina osv.) Det andre jeg la merke til var at det meste der ikke helt var min greie. Passform kan jeg ikke si noe om, da jeg ikke prøvde/kjøpte annet enn en 3 størrelser for stor morgenkåpe. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Eneste jeg har derfra er en utrolig digg bikini. Eneste som var skikkelig teit, var at delene ikke kunne kjøpes separat. Tror jeg hadde skikkelig flaks som passet begge delene. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Har en knebukse derfra som har holdt et par år. Nå har den ene strikken nederst i buksebeinet røket. Har og en t-skjorte derfra. Ikke mer enn det. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Jeg har nettopp bestilt en haug av t-skjorter som skal brukes til trening. Hvor lenge de varer, det får jeg se, men billig, det var de. Lenke til kommentar
hauska Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 (endret) Når jeg ser i katalogene til Spar Kjøp ser alt veldig bra ut, og klærne er ikke så værst, men når jeg stikker innom er det helt umulig å finne noe! Dårlig kvalitet og stygge klær! Mormor pleier ofte å kjøpe klær der, og hun er fornøyd, men så er det jo mest av det som jeg kaller "bestemor klær" de selger da. Jeg forelsket meg en gang i et par finsko/sandaler for bare 79 kr. Bare synd jeg aldri somlet meg dit for å kjøpe de Endret 4. mai 2007 av moone Lenke til kommentar
Campin Carl Skrevet 13. mai 2007 Del Skrevet 13. mai 2007 Jeg har en kul T-skjorte derfra, ihvertfall helt hvit med rød flekk på også står det "Game Over" Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 13. mai 2007 Del Skrevet 13. mai 2007 Sikkert helt kurant til sokker og boksere, men andre klær er av en litt mer tvilsom kvalitet vil jeg tro. Lenke til kommentar
bnd Skrevet 17. mai 2007 Del Skrevet 17. mai 2007 nei, hva er egentlig i veien med sparkjøp. det er da ikke i d heletatt harry å handle der. har jo allt. og vedder på at d er en kjempe butikk for dere som bor steder der d eneste alternativet er et litt småsuspekt sammvirkerlag. men om jeg hadde hatt valget så hadde jeg likevel vert litt skeptisk. ok skal vere saklig. hvor stor sansynlighet er d for at en butikk som selger klær rett ved siden av blomster jord, har samme kvalitet som en helt vanlig klesbutikk, på ett helt vanlig kjøpesenter. og dessuten forstår jeg at d er mange som ikke har så veldig mye penger. men d å invistere pengene dine i klær fra sparkjøp, er nesten like bra som å rive dem opp. for klærene kommer uansett snart til også å bli rivd opp Lenke til kommentar
Patience Skrevet 17. mai 2007 Del Skrevet 17. mai 2007 *** Lite objektive svar og deres kommentarer er fjernet fra tråden. *** (Reaksjoner på moderering tas på PM og ikke i tråden som blir moderert.) Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 Har aldri hørt om en sånn butikk jeg... Er det størrelser fra barn til voksen eller? Ligger det en sparkjøp butikk i Akershus området? Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 Ligger det en sparkjøp butikk i Akershus området? 8671228[/snapback] Det ligger (lå?) en i Ski, men jeg tror muligens den har gått konkurs. Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 3. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2007 Var på shopping med noen venniner for noen dager siden.. på sartor faktisk.vi var overalt H&M,Cubus,Kappal OSV.. men da vi kom tilSpar kjøp nektet de plenti og gå inn..hvorfor?.. jo fordi det var pinlig..Hvorfor er det pinlig å gå på spar kjøp butikker.. Lenke til kommentar
Q-melk2 Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Man kjøper ikke klær andre steder en kleesbutikker 8514740[/snapback] Nei, man kan jo få lus. Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Jeg syns ikke klærne fra spar kjøp er spesielt pene. Lenke til kommentar
msmanson Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Når det gjelder å handle i butikken og ikke rett fra katalogen, så er det utrolig lite utvalg i forhold til det som er i katalogen. Syntes også det er veldig rotete/vannskelig å finne det du leter etter. Samboeren min kjøpte forresten 2 bukser der for en uke siden, brukt de et par ganger, og den ene har revna to steder, og på den andre har det detti av 2 knapper. Nå skal det nevnes at han er maks uheldig når det gjelder allting, men men.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå