Pastilleske Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 (endret) Er det noen som kan tippe hva slags sjanger som Jak and Daxter: The Lost Frontier kan bli? Sony sa at det kommer til å bli en "all-new real-time online networked game", så da ble jeg litt usikker. For jeg trodde at det kom til å bli noe lignendes J&D: the Precursor Legacy, bare et annet eventyr. Er det noen som kan tippe noe mer om dette? News om J&D: The Lost Frontier: http://ps3.ign.com/articles/703/703991p1.html Takk. Edit: Feil plassert? Endret 1. mai 2007 av Pastilleske Lenke til kommentar
Carnatus Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Jeg HÅPER det blir noe ala J&D:TPL, men jeg vet ikke. J&D:TPL er et av de spillene jeg alltid vil elske. Nå føler jeg at jeg tilførte tråden mye nyttig, gitt. :| Lenke til kommentar
Pastilleske Skrevet 2. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2007 Jeg HÅPER det blir noe ala J&D:TPL, men jeg vet ikke. J&D:TPL er et av de spillene jeg alltid vil elske. 8518075[/snapback] Samme her, akkurat som Ratchet & Clank Future. Håper iallefall at begge de to seriene, hvis det blir en serie ut av J&D: The Lost Frontier også, kommer til å bli like bra som de gjorde det på PS2. Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Håper det blir lignende jak II og jak 3, tpl er jo veldig kjedelig egentlig. Selvfølgelig med nye gameplaytyper og ENORME områder Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå