Gjest Slettet+56132 Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 Hallo folkens. Sitter her og planlegger å lære meg 3Ds Max og Zbrush. Men jeg har noen problemer med å velge trening/tutorials til det. Jeg vurderer Lynda.com's trening til 3Ds Max og GNOMON (?) til Zbrush. Men er det noen andre som har noen gode tips til tutorials/treninger til 3Ds max? Helst ikke YouTube/Google Videos filmer o.l. tutorials, men litt mer omfattende og store. Alle tips er godt mottatte. Lenke til kommentar
jh_ Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 (endret) Ja visst, 3dbuzz er en veldig nyttig ressurs for å lære begge programmene. De har gratis video-tutorials for begge programmene, som gir deg et godt grunnlag EDIT: Ellers har jeg prøvd ut noen av tutorialene til lynda, og har vært fornøyd veldig med de - dog, dette har ikke vært for noen av 3d programmene. Endret 1. mai 2007 av jh_ Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 Takker, skal se nærmere på det Lenke til kommentar
mrbard Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Da jeg lærte meg 3D studio max, brukte jeg Lynda.com-videoene som grunnlag. Jeg startet opprinnelig med videoene på 3Dbuzz, men der var det bare tulling og fjasing, så man lærte ikke stort... Lenke til kommentar
jh_ Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Jeg startet opprinnelig med videoene på 3Dbuzz, men der var det bare tulling og fjasing, så man lærte ikke stort... 8520101[/snapback] Må si jeg ble litt paff, for en latterlig påstand?! Lenke til kommentar
Cagliostrio Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Jeg brukte tutorialene som fulgte med Max. Syns de er ganske bra med tanke pA A lEre det grunleggende. Ellers sA har bAde www.cgsociety.org og 3dtotal trenings dvder Lenke til kommentar
cyberPanda Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 det er noen flotte video tutorials for Zbrush her: hous of tutorials Lenke til kommentar
nils_301 Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 (endret) Hei Sondre Hvis du er litt stødig i engelsk, er det massevis av gode tips på forumet til Military-meshes, ikkje berre for Max brukarar men og Modo, C4D, Maya, Lightwave, Blender etc...(mest for folk med militær interesse, fly, stridsvogner, skip, + +, men ellers og generelt masse vis av gode tips) "Obstacle course forum": http://www.military-meshes.com/forums/forumdisplay.php?f=21 Ellers kan du og berre gå inn på heimesida og leite og kikke sjølv, http://www.military-meshes.com Lykke til... PS Det er ein fordel å registrere seg, for å få tilgang til alle "goodis" (ingen forpliktelsar og masse hyggelig folk som er hjelpsomme, Endret 23. mai 2007 av nils_301 Lenke til kommentar
slash Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 På www.spillmodding.no har jeg postet en video der jeg kjører en grunnleggende innføring i zbrush 2. Det er kanskje ikke verdens mest lærerike video, men den er på norsk. PM meg med eventuelle spørsmål. Jeg har en del erfaring med det programmet. Lenke til kommentar
.Marcus Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Har laget to selv, en relativt enkel og en for litt viderekomne. Bender tutorial (Viderekommen) Glass tutorial (Lett, mye forklaring) Lenke til kommentar
Quijote Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Digital-Tutors har noen bra om maya og zbrush, og ein om realflow om eg ikkje tar feil. Lenke til kommentar
visningsnavn2 Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 Om bare du hadde valg C4d så kunne jeg hjulpet så mye mere. Uansett... forumet www.Military-Meshes.com burde hjelpe deg om du finner tutorials osv der, i tilleg er det nok noe på www.Renderosity.com Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå