Dr3as Skrevet 25. desember 2002 Del Skrevet 25. desember 2002 Har en kamerat som er veldig glad i å ta video med dv kameraet sitt.. så han har sendt meg en del videoer. disse er divx eller andre div formater. så fant han ut at han skulle sende meg en film jeg enkelt kunne brenne ut og se på tv'n.(venne film fra fest så er mange som skal se på). han ser han får sett det på sin dvd spiller, men min viser det bare i sort hvit. har testa å gjort om en av de andre filmene til svcd i nero. men da ble det bare tull. null lyd og hakkete film. men da hadde jeg iallefall farger. noen med ideer til hjelp? Lenke til kommentar
tryll Skrevet 25. desember 2002 Del Skrevet 25. desember 2002 Bruk et Program som heter TMPGEnc (gratis) til å konvertere filene til svcd PAL eller VCD PAL først... det er enkelt og bruke, bare følge wizarden der.... trenger du noe hjelp, så finner du det her: http://www.vcdhelp.com/tmpgenc.htm for å få bra lyd burde du f.eks bruke virtuadub og rippe lyden til en egen .wav fil først! Du ser det i guiden håper jeg var til hjelp -tryll- Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 25. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2002 hva om jeg da har den som svcd allerede.. litt stress å få sendt den videoen på nytt.. snakk om en del 100 mb.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå