Frohman Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 Hvor mange her er det som bor i Indre Sibir? Jeg bor nesten helt nord, ved den nedknytta geita. ( ) Lenke til kommentar
Kiman™ Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 Åja, så det er deg ja! Nei, jeg bor nede ved den gresshoppespiste mølla sør for Gåwføkkjårself stupet jeg. Seriøst, hvis ikke dette er spam vet ikke jeg. Rapportert. Lenke til kommentar
Abnegation Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 Åja, så det er deg ja! Nei, jeg bor nede ved den gresshoppespiste mølla sør for Gåwføkkjårself stupet jeg. Seriøst, hvis ikke dette er spam vet ikke jeg. Rapportert. 8514299[/snapback] Lol? Hva er vitsen med å skrive det der, hvis du selv skjønner at det bare er spam og rapporterer ditt eget innlegg? Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 1. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2007 Forklarer mye. Flytt kua di, så kona kommer inn med vogna si. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 Jeg bor i Nordland, det får være nært nok. Lenke til kommentar
Kiman™ Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 Åja, så det er deg ja! Nei, jeg bor nede ved den gresshoppespiste mølla sør for Gåwføkkjårself stupet jeg. Seriøst, hvis ikke dette er spam vet ikke jeg. Rapportert. 8514299[/snapback] Lol? Hva er vitsen med å skrive det der, hvis du selv skjønner at det bare er spam og rapporterer ditt eget innlegg? 8514314[/snapback] Tror ikke du helt tok spøken min... Jeg spamma med trådstarter på kødd, før jeg rapporterte tråden. Synes denne tråden var så latterlig at jeg måtte skrive latterlig tilbake. Lenke til kommentar
Abnegation Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 Åja, så det er deg ja! Nei, jeg bor nede ved den gresshoppespiste mølla sør for Gåwføkkjårself stupet jeg. Seriøst, hvis ikke dette er spam vet ikke jeg. Rapportert. 8514299[/snapback] Lol? Hva er vitsen med å skrive det der, hvis du selv skjønner at det bare er spam og rapporterer ditt eget innlegg? 8514314[/snapback] Tror ikke du helt tok spøken min... Jeg spamma med trådstarter på kødd, før jeg rapporterte tråden. Synes denne tråden var så latterlig at jeg måtte skrive latterlig tilbake. 8514351[/snapback] Jaja, skjønte akkurat hva du mente Skulle bare tulle litt jeg og Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 Det er greit med humor, men dette er i feil forum . Stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg