acerview Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 (endret) hei jeg lurte på å kjøpe meg noen B&W 804S å lurte på hva surrround forsterker jeg skal kjøpe meg, den jeg lurte på er AVR 645 vill den vere sterk nok eller må jeg høyere opp i prisklasse? noe jeg helst vill slippe. vist dere trenger meir info så er det berre å si i fra Endret 1. mai 2007 av acerview Lenke til kommentar
Vitamin Bjørn Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 (endret) Hva skal du kjøre i senter og bak? og hvilken sub tenker du deg? Greit å vite Amenito har foresten 645 til 12 000.. Penger å spare Endret 1. mai 2007 av Sjokoladekake Lenke til kommentar
acerview Skrevet 1. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2007 (endret) har ikke helt bestemt meg for det men bak blir det vell B&W 805S Høyttalere å til center B&W HTM4S Senterhøyttaler, men dette blir lengre fram i tid. Vill berre ha noe som ser bra ut å spiller bra musikk i starten, men som jeg etter hvert kan oppgradere til surround med kun å kjøpe høytalere, siden dette koster en del må jeg ta det stepp vis. Sub har jeg ikke sett på. ja det er der jeg hadde tenkt å bestille den men noen som vet om denne vill holde for mitt oppsett? det som sikkert vill bli koblet opp er Xbox360,PS3 og PC Endret 1. mai 2007 av acerview Lenke til kommentar
Vitamin Bjørn Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 Den vil nok holde. Men tror det hadde gjort seg å hatt litt mer watt på fronthøyttalerene. Du bor ikke i nærheten av noen hi-fi butikker? Greit å høre før man kjøper Lenke til kommentar
phax Skrevet 25. mai 2007 Del Skrevet 25. mai 2007 Hei, hvis du sikler på 645 så kan jeg tipse deg om et latterlig godt tilbud på storebror 745 nå! link. Lenke til kommentar
Vitamin Bjørn Skrevet 25. mai 2007 Del Skrevet 25. mai 2007 (endret) 7.2 men ikke 1.3 hdmi.. litt kjedelig når man går så høyt opp i pris Endret 25. mai 2007 av Sjokoladekake Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 26. mai 2007 Del Skrevet 26. mai 2007 Hva med Denon AVR-3806? Har HDMI og det som skulle ønskes av tilkoblingsmuligheter. Men kanskje noe svakere i forhold til HKen,så det er nok snakk om prioriteringer. Og veldig viktig som Sjokoladekake sier,kjøper man utstyr i en sånn prisklasse burde man virkelig lytte på forhånd. Lenke til kommentar
Vitamin Bjørn Skrevet 26. mai 2007 Del Skrevet 26. mai 2007 Hva med Denon AVR-3806? Har HDMI og det som skulle ønskes av tilkoblingsmuligheter. Men kanskje noe svakere i forhold til HKen,så det er nok snakk om prioriteringer. Og veldig viktig som Sjokoladekake sier,kjøper man utstyr i en sånn prisklasse burde man virkelig lytte på forhånd. 8705419[/snapback] Tror det er den broderen min nettopp har kjøpt.. Han bruker den bare som preamp, men den har ekstremt mye funksjoner som kan komme godt med i hjemmekino verden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå