The Ghost Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 (endret) Åssen tror dere det blir med hageslange til WC i data'n ? Det blir jo billigere pluss at de ikke knekker da de er bygd opp på en robust måte ... *Noen som har en eller to erfaringer å dele med seg som har prøvd dette ? Endret 1. mai 2007 av The Ghost Lenke til kommentar
hifiking Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 (endret) Hahahah, min feil. Endret 1. mai 2007 av hifiking Lenke til kommentar
baronKanon Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 hifiking: noe med saken å gjøre? Svar: Hageslanger er laget for å holde når det er en del trykk i slangen. Du vil ikke få på langt nær så kraftig trykk som du får fra springen i vannkjøling. Disse slangene er etter min erfaring MER utsatt for kollapsing enn pvc/silikon. Du kan jo prøve, men du vil nok ikke tjene noe på det. Dessuten får du kjøpt ruller som holder til en 10-15 maskiner når du kjøper hageslange, så jeg tror du ikke vil vinne stort økonomisk heller. Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 1. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2007 Disse slangene er etter min erfaring MER utsatt for kollapsing enn pvc/silikon. Hva mener du med det ? får du kjøpt ruller som holder til en 10-15 maskiner når du kjøper hageslange, så jeg tror du ikke vil vinne stort økonomisk heller. Ikke når det er graits å rappe litt fra hagen/naboen .... Lenke til kommentar
hifiking Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 Min erfaring tilsier også at hageslanger knekker, men det tar bare litt tid fordi de er så seige. Lenke til kommentar
fysj Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 to ting: 1: hageslangen er jo fryktelig stiv. 2: hva slags nipler har du tenkt på? Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 2. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2007 2: hva slags nipler har du tenkt på? 1/2 Ser de selger 1/2 slange så da burdte det gå .... Vet de er stive så må nok bruke noen "nippel svinger", emn håper å sleppe det, emn om det er så vansklig å bruke det pluss at det lett kolapser/dettet sammen så tror jeg at jeg lar være .... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå