Mr.Hbbz Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 Jeg får da altså ikke stilt opp multiplieren på prosessoren min. Jeg har p5n32-E SLI. Jeg går inn i BIOS og setter multiplieren til 9. Tar save and exit, så rebooter den. Da har den stilt seg tilbake til 8 igjen. Hva gjør jeg for å fikse dette? Er litt nabb når det gjelder sånne ting. Takk Lenke til kommentar
Mr.Hbbz Skrevet 1. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2007 Okei.. Haha ^^ Da veit jeg det ... Får stille opp fsb'en da Forslag på hva jeg kan begynne med ? Takk Lenke til kommentar
Mr.Hbbz Skrevet 1. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2007 Nå tok jeg å stilte på noe i biosen. Fikk hvertfall fram hvor mange % jeg ville overklokke. Jeg valgte da 5%. Det funket. Burde jeg fortsette på denne måten til jeg har hastigheten jeg vil ha? Eller er ikke dette noe lurt? Er det noen bedre måte å gjøre det på? Lenke til kommentar
TT88 Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 du kan overklokke slik ja, men du får ikke maksimalt ut av chipen din på den måten, da må du overklokke manuelt. det finnes mange overklokkingsguider på internett hvis du søker på google Lenke til kommentar
_sindre_ Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 Nå tok jeg å stilte på noe i biosen. Fikk hvertfall fram hvor mange % jeg ville overklokke. Jeg valgte da 5%. Det funket. Burde jeg fortsette på denne måten til jeg har hastigheten jeg vil ha? Eller er ikke dette noe lurt? Er det noen bedre måte å gjøre det på? 8513986[/snapback] Fungerer greit det, men du vil kansje komme lenger om du klokker manuelt, men hvis du er nybegynner kan det være greit å bruke prosentvis klokking. Lenke til kommentar
Mr.Hbbz Skrevet 1. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2007 Har drevet med litt overklokking før, men ikke mye. Så jeg tror jeg holder meg til den prosentvise økningen jeg. Skal nok bare klokke til sånn ca 2.6 ghz. Hvis det er mulig Takk for hjelpen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå