Zeppelin Skrevet 25. desember 2002 Del Skrevet 25. desember 2002 Noen må slippe meg inn igjen på #hw.no på undernet. Jeg ble lovet at jeg skulle få komme inn der til jul, men forsatt står det #hw.no unable to join channel (address is banned). Help! Hilsen Zeppe|in. Lenke til kommentar
Espen F Skrevet 25. desember 2002 Del Skrevet 25. desember 2002 hva med å endre ident, da? da bør du jo komme inn. men om du får være der er en helt annen sak.. Lenke til kommentar
Zeppelin Skrevet 25. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2002 det funker ikke! jeg har nextgentel, og jeg har derfor samme ip-adressen! Nytter ikke uansett! Har prøvd alt! Lenke til kommentar
aurstad Skrevet 25. desember 2002 Del Skrevet 25. desember 2002 hahaha *peke og le* Tilpass for deg din sure sokk. Tja du får vel krype og be for din nåde hos noen av op'ene da.. trokke d hjelper men.. Lenke til kommentar
Espen F Skrevet 25. desember 2002 Del Skrevet 25. desember 2002 logg deg inn i x... slik at du får user.undernet.org som ident da vettu. og endre nick, slik at du blir anonym.. for slike ban-evasions er fy fy.. p.s. jeg vinker til alle #hw.no-gutta som er innom her og kikker nå siden denne ble nettopp nevnt på kanalen..hehe.. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 25. desember 2002 Del Skrevet 25. desember 2002 Vi glemte av deg zeppelin Tror ban'en er fjernet. Og PLIZ oppfør deg nå da Lenke til kommentar
aurstad Skrevet 25. desember 2002 Del Skrevet 25. desember 2002 hihi, dine elendige forsøk på å unngå BBC's dårlige ban den 19. desember ble nok logget zeppelin.. Den bannen ble satt inn en uke til.. Prøv igjen på nyåret. Ha en ellers gitarspillende romjul.. Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 26. desember 2002 Del Skrevet 26. desember 2002 Vi ser deg, Zeppe. Det nytter ikke å prøve å snike seg inn. Du er bannet i 100 timer til (fra i sted). Og hus at jo mer du prøver (og greier) å komme deg inn, jo lenger blir banen (din gitarspiller ). Lenke til kommentar
Zeppelin Skrevet 26. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2002 Jeg har fått en tragisk gitarbok til jul som jeg kan *kose* meg med i mellomtiden. Og en ting til, jeg har ikke prøvd å snike meg inn. Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 27. desember 2002 Del Skrevet 27. desember 2002 Hahaha... Ganske morsomt... Jaja.. Jeg kjeder meg.. Lurer på hva jeg skal finne på... Hmm.. Kanskje jeg skal.. ehh nei... Jo, jeg stikker inn på #hw.no@undernet, jeg! Hehehe Lenke til kommentar
iv3rs Skrevet 27. desember 2002 Del Skrevet 27. desember 2002 Bans of #hw.no 10:32 *!*@27.80-202-90.nextgentel.com set by K-Dog Dec 23rd 4:17pm Zeppel|n!*@* set by Juleribbe Dec 19th 7:47pm *!*bang@*.80-202-90.nextgentel.com set by Juleribbe Dec 19th 7:47pm Tror dette har noe med han å gjøre jeg Lenke til kommentar
Zeppelin Skrevet 27. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2002 Jeg fikk Den elektriske gitarboka 2 til jul. Da har jeg lov til å være deprimert. Hadde mer lyst på denne: Nå har jeg i tillegg blir bannet fra #hw.no. Har dere ingen medfølelse? $1,294.99 Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 27. desember 2002 Del Skrevet 27. desember 2002 Og hva har du sakt/gjort siden du er bannet :wink: For du må vel gjøre mye for å bli bannet der. Eller har det med humøret til de med myndighet til å banne deg mon tro Lenke til kommentar
thomasr Skrevet 27. desember 2002 Del Skrevet 27. desember 2002 Hvor får du kjøpt den boka Zeppelin? Jeg gir faen i prisen, men jeg vil ha den nå! Lenke til kommentar
Zeppelin Skrevet 27. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2002 Du får vel kjøpt boken på din nærmeste musikkforetning. men den er ikke billig... Lenke til kommentar
thomasr Skrevet 27. desember 2002 Del Skrevet 27. desember 2002 Ja, du kan jo drømme.. De har nok ikke sånt i Tønsberg. Men, jeg fant en annonse i et total guitar blad jeg hadde, tror jeg bestiller derfra. Kosta bare 22 pund, er ikke så gærent det. Må vente til helga etter skolestart før jeg får det da Lenke til kommentar
b-real Skrevet 28. desember 2002 Del Skrevet 28. desember 2002 Og hva har du sakt/gjort siden du er bannet :wink: For du må vel gjøre mye for å bli bannet der. Eller har det med humøret til de med myndighet til å banne deg mon tro Nå antar du for mye! Lenke til kommentar
|Cipher| Skrevet 28. desember 2002 Del Skrevet 28. desember 2002 Ja, du kan jo drømme.. De har nok ikke sånt i Tønsberg. Men, jeg fant en annonse i et total guitar blad jeg hadde, tror jeg bestiller derfra. Kosta bare 22 pund, er ikke så gærent det. Må vente til helga etter skolestart før jeg får det da De har vel noe alla det på Vedevik, eller boksjappen rett over fra Free Rechord Shop i tønsberg skulle jeg tro. De har vanvittig mange på sistnevnte.. 8) Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 28. desember 2002 Del Skrevet 28. desember 2002 Og hva har du sakt/gjort siden du er bannet :wink: For du må vel gjøre mye for å bli bannet der. Eller har det med humøret til de med myndighet til å banne deg mon tro Nå antar du for mye! Følte du det truffet mon tro, Så det vil si at eg har rett Lenke til kommentar
Zeppelin Skrevet 29. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2002 Er det lenge igjen av bannen nå? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå