Gå til innhold

Lure en venn.(pc shutdown)

Anbefalte innlegg

En venn av meg går på ikt linja han lærte meg en liten ting som du kan gjøre med en venns pc, Det dette programmet gjør er rett og slett og slå av pc'en med en 30sekunders countdown du ikke kan stoppe. her er magien:

Høyreklikk på skrivebordet

Ny

snarvei

Under skriv inn plasseringen til elementet skriver du:

shutdown -s

Nå trykker du neste og can kalle den Internet Explorer

For at man skal Få personen til å trykke på den kan du endre ikonet til internet ikonet det gjør du slik:

Høyre klikk på ikonet og så klikk på lag snarvei

Høyreklikk på det nye ikonet og så trykker du på egenskaper.

Så endre ikon(som ligger under emnet snarvei)(internet ikonet ligger nesten helt borterst)

Klikk to ganger på internet ikonet og så OK

Så sletter du snarveien til den normale internetten og Putter den nye "internetten" der den gamle lå.

Da er det ferdig og klart til å brukes.

Det som skjer er at Den starter en countdown på 30sekunder Dette kan stoppes.Ved å klikke på start

kjør

shutdown -a men Fleste personer vet jo ikke om dette :D(takk til fargoth som viste dette)

Når countdownen er ferdig begynner pc'n Å slå seg av.

Håper du får nytte av dette en dag

HIlsen Pawowowowowowowowowow

Endret av paiwani
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Og denne prosessen mener du at man ikke kan drepe?  :hmm:

8513614[/snapback]

Hmm hvis han ikke ser at du gjør det og klikker på det han tror Er internette Så

Tror jeg det skal være vanskelig.

Endret av paiwani
Lenke til kommentar
Er ikke værre enn å skrive shutdown -a i start->kjør->cmd for å terminere prosessen.

8513627[/snapback]

Hmm det funka jaggu meg. Men Tror du Normale mennesker som ikke ahr så my peiling på pc vet det? tror svaret blir nei gitt...

Lenke til kommentar
Er ikke værre enn å skrive shutdown -a i start->kjør->cmd for å terminere prosessen.

8513627[/snapback]

Hmm det funka jaggu meg. Men Tror du Normale mennesker som ikke ahr så my peiling på pc vet det? tror svaret blir nei gitt...

8513678[/snapback]

Det er nå så, men den tok knekken på påstanden din som sa at den ikke kunne stoppes.

Lenke til kommentar

8513627[/snapback]

8513678[/snapback]

Det er nå så, men den tok knekken på påstanden din som sa at den ikke kunne stoppes.

8513700[/snapback]

Har endra litt på Texten nå =D Viste ikke det( :cry: )

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...