Gunfreak Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 noen som ser på dene fine norskproduserte serien. syns den er veldig fin, og ravi var overaskende god programleder. håper de gir ut en cd om alle sangene spillt av orkester. sånn som vi hører på begynelsen av hver episode Lenke til kommentar
Snerk Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 Har sett et par episoder av det ja, rimelig underholdnene må jeg si. Men synes ikke Ravi nailer programleder-rollen med helt full klaff. Virker litt for innøvd for min smak, men slettes ikkeno dårlig da. Programmet er vell av typen som følger litt i fotsporene til program som "typisk norsk" og "kroppen vår", den programtypen ser ut til å være rimelig i skuddet for tiden. Men "Landeplager" ligger ikke helt på nivå med de. Men helt grei underholdning, når er det at det sendes btw? Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 2. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2007 hver mandag 22:30 på nrk1 Lenke til kommentar
Spashley_c Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Jeg har sett bare en gang jeg, men jeg synes det er god underholdning. Ikke noe jeg kommer til å sette av mandagskveldene til,siden jeg ikke har noe spesielt forhold til norske landeplager, men har jeg tid så er det et greit program å se hvis en har tid. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå