Salemonsen_ Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 Tittelen sier vel det meste. Tenkte jeg skulle høre hva som er mest overklokkings villig av de to CPU'ene. Hovedkort jeg får nå er P5B Deluxe wifi edt. RAM = OCZ Special Ops. 2048 MB (6400) GPU = Asus 7950GT 512 MB. -Salemonsen Lenke til kommentar
pizzafordi Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 sånn jeg ser det en laveste i en serie er mest oc vennlig. så gjelder det sortering, i utgangspunktet er den dyreste cpuen sortert ut som bedre, dvs bedre oc vennlig, men egentlig så står det ingenting i veien med at du får den omtrent like bra om ikke bedre? Tingen er en kjøper også forskjellige "steppings" så du kan kjøpe en dårlig e6600 stepping den ene uken, mens samme uken selger de en bra 6420 stepping fordi den er av nyere produksjon og noe justering. anyways så lenge du har nok fsb og gå på så velger du den laveste. du bør klare 450 fsb med det hovedkortet, Lenke til kommentar
Salemonsen_ Skrevet 1. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2007 sånn jeg ser det en laveste i en serie er mest oc vennlig. så gjelder det sortering, i utgangspunktet er den dyreste cpuen sortert ut som bedre, dvs bedre oc vennlig, men egentlig så står det ingenting i veien med at du får den omtrent like bra om ikke bedre?Tingen er en kjøper også forskjellige "steppings" så du kan kjøpe en dårlig e6600 stepping den ene uken, mens samme uken selger de en bra 6420 stepping fordi den er av nyere produksjon og noe justering. anyways så lenge du har nok fsb og gå på så velger du den laveste. du bør klare 450 fsb med det hovedkortet, 8513392[/snapback] Så det er så j***** variabelt? det hadde jeg aldri trodd trodde det va samme stepping og alt det der på prosessoren feks: hvis E6600 hadde ei stepping på 5 så hadde dn 5 på alle av samme slag... Lenke til kommentar
pizzafordi Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 sånn jeg ser det en laveste i en serie er mest oc vennlig. så gjelder det sortering, i utgangspunktet er den dyreste cpuen sortert ut som bedre, dvs bedre oc vennlig, men egentlig så står det ingenting i veien med at du får den omtrent like bra om ikke bedre?Tingen er en kjøper også forskjellige "steppings" så du kan kjøpe en dårlig e6600 stepping den ene uken, mens samme uken selger de en bra 6420 stepping fordi den er av nyere produksjon og noe justering. anyways så lenge du har nok fsb og gå på så velger du den laveste. du bør klare 450 fsb med det hovedkortet, 8513392[/snapback] Så det er så j***** variabelt? det hadde jeg aldri trodd trodde det va samme stepping og alt det der på prosessoren feks: hvis E6600 hadde ei stepping på 5 så hadde dn 5 på alle av samme slag... 8514479[/snapback] stepping=produksjons uke waffer maskin ting som byttes ut hele veien av siltasje det er en trykke skive akkurat som en lager lego , bare mer avansert sånn jeg har forstått det. Lenke til kommentar
sannheten_666 Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 sånn jeg ser det en laveste i en serie er mest oc vennlig. så gjelder det sortering, i utgangspunktet er den dyreste cpuen sortert ut som bedre, dvs bedre oc vennlig, men egentlig så står det ingenting i veien med at du får den omtrent like bra om ikke bedre?Tingen er en kjøper også forskjellige "steppings" så du kan kjøpe en dårlig e6600 stepping den ene uken, mens samme uken selger de en bra 6420 stepping fordi den er av nyere produksjon og noe justering. anyways så lenge du har nok fsb og gå på så velger du den laveste. du bør klare 450 fsb med det hovedkortet, 8513392[/snapback] Så det er så j***** variabelt? det hadde jeg aldri trodd trodde det va samme stepping og alt det der på prosessoren feks: hvis E6600 hadde ei stepping på 5 så hadde dn 5 på alle av samme slag... 8514479[/snapback] stepping=produksjons uke waffer maskin ting som byttes ut hele veien av siltasje det er en trykke skive akkurat som en lager lego , bare mer avansert sånn jeg har forstått det. 8516816[/snapback] nei, den er ikke mer avansert. den er akkurat lik den de lager lego på Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå