Gå til innhold

Nok en tråd om feste til bil

Anbefalte innlegg

Har søkt på forumet, og ser at dette har vært tatt opp før, men for en god stund tilbake, så de fleste linker osv. har vært døde.

Det jeg er ute etter er et feste som kan gjøre om min tablet PC til en slags carputer. Tenkte en arm eller et feste som holdt PCen i mittkonsollet forran der radioen er. Altså at laptopen henger forran i en slags arm eller feste, slik at det også er lett å ta den med seg når man går ut av bilen, og enkelt å feste den når man kommer.

Noen som har vært borti noe av dette, eller har noen gode ideer? IOM at det er en tablet PC så kan jeg jo faktisk bare feste dne flatt på mittkonsollet også. Men finnes det no fester eller lignende for dette?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dette vil jeg dessverre fraråde på det sterkeste (har prøvd selv og opplevd faren)

Når pc'en blir montert slik blir den ekstremt følsom for alle slags vibrasjoner, og alle som i det hele tatt vet hva en bil er vet jo at vibrasjoner, støt og rystelser er det i lange baner i en bil. Alle pc'er er (fortsatt) utstyrt med en harddisk, som er svært ømfintlig for nettopp vibrasjoner og støt, og å montere pc'en hengende ut foran midtkonsollen (slik jeg drømte om en gang) vil knerte harddisken på maks ti minutter.

Du har blitt advart :)

(prøv igjen når SSD-disker er blitt allemannseie)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...