Windkin Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Hadde ikke vert vondt det nei. Lenke til kommentar
Dr. Jacoby Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Håper at de ikke gjør en ny Damnation, at de fortsatt kommer til å lage noe som ligner på metall hvertfall Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Håper at de ikke gjør en ny Damnation, at de fortsatt kommer til å lage noe som ligner på metall hvertfall 8523670[/snapback] Tror de er instilt på å gjøre noe litt mer hardt enn som så etter hva jeg har lest så langt Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Håper på en fin blanding som vanlig. En tung basis, med innslag av vakre, rørende toner. Lenke til kommentar
albions Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Herregud, dette her var sexy nyheter Lenke til kommentar
skraml Skrevet 5. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2007 Håper på en fin blanding som vanlig. En tung basis, med innslag av vakre, rørende toner. 8523817[/snapback] Jeg håper og tror det samme. Hadde vert kult med koring som på slutten av The Drapery Falls Lenke til kommentar
Gjest Slettet-W15cjW Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Wilson og Åkerfeldt hadde vært fett, men jeg hadde likt det bedre om de så seg rundt etter en annen trommis. Hadde vært kult om de fant seg en som liker å spille litt mer jazza trommegreier enn trommemaskinen Portnoy. Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Wilson og Åkerfeldt hadde vært fett, men jeg hadde likt det bedre om de så seg rundt etter en annen trommis. Hadde vært kult om de fant seg en som liker å spille litt mer jazza trommegreier enn trommemaskinen Portnoy. 8546054[/snapback] Yup - The Lopez! Ingen over, ingen ved siden. Jeg hadde død som en lykkelig mann om Lopez hadde blitt med på moroa. Lenke til kommentar
Azagrath Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Håper gutta klarer å mekke noe litt sært og progressivt. Både Porcupine Tree og Damnation skiva er jo ganske lettfordøyelige greier i bunn og grunn. Lenke til kommentar
warpig Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Håper gutta klarer å mekke noe litt sært og progressivt. Både Porcupine Tree og Damnation skiva er jo ganske lettfordøyelige greier i bunn og grunn. 8546332[/snapback] Det er slettes ikke alt av Porcupine Tree som er så lettfordøylig, Phase I,II og II har f.eks. mange biter av særhet i seg ... Noe som også gjelder til en viss grad for de fire første blant studioalbumene dems, mens femmer'n (Stupid Dream, og da spesielt låta Piano Lessons) og utover har en god del låter med kommerst preg. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 13. mai 2007 Del Skrevet 13. mai 2007 Noen som har hørt noe mer? Sliter litt med å finne ut om det blir Portnoy eller ikke bl.a. Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Siste nytt ang. bandet. Hey all. I recently saw Porcupine Tree twice in chicago on may 17 and june 1. I got to meet Steve both times, and the first time, i overheard someone asking him about the project, and he said that he and mikael have been writing for the past 2 years, and they're planning on recording sometime within the next year... to those who are as excited about this project as i am: IT'S HAPPENING! Hentet fra Opeth.com forumet. It's happening Lenke til kommentar
Howie-O Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Jeg er ikke stor Opeth fan, men har store forventninger til dette. Jeg husker ikke hvor jeg leste det, men mener å ha sett en plass at det var snakk om at han gamle PT trommisen skulle være med. Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Ja, det var de første "ryktene" som fløyt rundt. Personlig tror jeg ikke det blir noen realitet, da ingen av den siste informasjonen har sagt noe om ham. Bare positivt synes jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå