ToLi Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 https://prisguiden.no/vis_handlevogn.php?waggon_id=46524 Ser dette bra ut eller? Skal ha ny pc til høsten så jeg håper prisene synker litt fram til da, men ellers så blir det vel disse komponentene jeg skal ha. Hvis det ikke er noen store invendinger da Lenke til kommentar
Lasse Ma Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 https://prisguiden.no/vis_handlevogn.php?waggon_id=46524 Ser dette bra ut eller? Skal ha ny pc til høsten så jeg håper prisene synker litt fram til da, men ellers så blir det vel disse komponentene jeg skal ha. Hvis det ikke er noen store invendinger da 8512740[/snapback] Oppsettet ser bra ut det, eneste jeg kan si utfra personlige preferanser er er et jeg kanskje heller ville sett på et hovedkort fra Asus. De er kjent for å være stabile og overklokkingsvennlige. Også ville jeg heller gått for en Zalman 9700 led. Har denne kjøleren selv og kjøler på laveste rpm en E6600@3ghz. Temp kommer aldri over 40c. Lenke til kommentar
TT88 Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 har litt dårlige erfaringer generelt med klokking på msi jeg også, så vil kanskje heller anbefale asus. Jeg ville gått for noctua nhu12, har den selv og den er utrolig stille og kjøler bra. du kan se testen gjort av hw.no "Vi kan derimot ikke avslutte denne testen uten å nevne Noctua NH-U12, som enda ikke har blitt slått når det kommer til ytelse. Etter vår mening er dette den virkelige kongen på haugen." Men du burde ikke bestemme deg nå for hvilke komponenter du skal kjøpe om mange måneder. Utviklingen går så raskt i dataverden Lenke til kommentar
ToLi Skrevet 1. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2007 har litt dårlige erfaringer generelt med klokking på msi jeg også, så vil kanskje heller anbefale asus.Jeg ville gått for noctua nhu12, har den selv og den er utrolig stille og kjøler bra. du kan se testen gjort av hw.no "Vi kan derimot ikke avslutte denne testen uten å nevne Noctua NH-U12, som enda ikke har blitt slått når det kommer til ytelse. Etter vår mening er dette den virkelige kongen på haugen." Men du burde ikke bestemme deg nå for hvilke komponenter du skal kjøpe om mange måneder. Utviklingen går så raskt i dataverden 8512829[/snapback] Skal ta det med HK til etterettning. Og du har sikkert rett med den utvikklingen. kommer vel en oppdatering av handleliste i framtiden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå