Flamme73 Skrevet 12. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2007 Jeg (eller broren min) hadde først nes, så snes, åsså vant ps1 den første krigen mellom spillene, også xbox etter dær igjen, men så kom san andreas til ps2, da ble det rabalder! Solgte xboxen med 10 spill og kjøpte ps2 med san andreas :!: Angrer litt på det nå da 8810572[/snapback] San Andreas kom vel til xbox den og? Lenke til kommentar
potetgullmannen Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 fikk meg ingen konsoller før jeg var 3 år gammel, da kjøpte jeg meg en 4. gen Sega mega drive ( i 1992). utrolig mye gøy med den maskinen. i 5. gen kjøpte jeg Nintendo 64 (i 1996) og playstation(i 1997) brukte nintendoen til litt mer "barnslige" spill som diddy kong racing mens playstation ble brukt for mer "voksenspill" som gta, siphon filter og resident evil. i 6. gen kjøpte jeg bare playstation 2 i 7 gen har jeg nå kjøpt Playstation 3 og er storfornøyd I følge wikipedia har det vært 7 "Konsollgenerasjoner" så langt: 1.Gen: Magnavox Odyssey PONG Coleco Telstar APF TV Fun 2.Gen: Atari 2600 Magnavox Odyssey² Atari 5200 Sega SG-1000 3.Gen: Nintendo Entertainment System (nes) Sega Master System Atari 7800 4.Gen: TurboGrafx-16 Sega Mega Drive/Genesis Neo Geo Super Nintendo Entertainment System (Snes) 5.Gen: Amiga CD-32 Atari Jaguar Sega Saturn PlayStation Nintendo 64 6.Gen: Dreamcast PlayStation 2 Nintendo GameCube Xbox 7.Gen: Xbox 360 PlayStation 3 Wii Lenke til kommentar
Flamme73 Skrevet 12. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2007 fikk meg ingen konsoller før jeg var 3 år gammel, da kjøpte jeg meg en 4. gen Sega mega drive ( i 1992). utrolig mye gøy med den maskinen. i 5. gen kjøpte jeg Nintendo 64 (i 1996) og playstation(i 1997) brukte nintendoen til litt mer "barnslige" spill som diddy kong racing mens playstation ble brukt for mer "voksenspill" som gta, siphon filter og resident evil. i 6. gen kjøpte jeg bare playstation 2 i 7 gen har jeg nå kjøpt Playstation 3 og er storfornøyd I følge wikipedia har det vært 7 "Konsollgenerasjoner" så langt: 1.Gen: Magnavox Odyssey PONG Coleco Telstar APF TV Fun 2.Gen: Atari 2600 Magnavox Odyssey² Atari 5200 Sega SG-1000 3.Gen: Nintendo Entertainment System (nes) Sega Master System Atari 7800 4.Gen: TurboGrafx-16 Sega Mega Drive/Genesis Neo Geo Super Nintendo Entertainment System (Snes) 5.Gen: Amiga CD-32 Atari Jaguar Sega Saturn PlayStation Nintendo 64 6.Gen: Dreamcast PlayStation 2 Nintendo GameCube Xbox 7.Gen: Xbox 360 PlayStation 3 Wii 9060022[/snapback] Dreamcast, Kan du gi meg et bilde av denne konsollen? Har aldri hørt om den men spiller folk på den fortsatt? Og ossen spill er det til den og sist men ikke minst er det nintendo,sony eller microsoft som har produsert den? Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 (endret) HER ER BILDE ||||||||||||||||||||||||||||||||||||| Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor HER |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||| Endret 12. juli 2007 av Zaleeeek Lenke til kommentar
Mr_Spock Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 Kjøpte N64 som første konsoll. Så ble det både Gamecube og Xbox. Av siste generasjon har jeg foreløpig skaffet Wii - men skal ha en til - har ikke bestemt meg enda. Har alle 4 koplet opp og fremme. Spiller for tiden Zelda: Ocarina of Time, det er bare så utrolig bra Lenke til kommentar
MaxiNam Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 Jeg (eller broren min) hadde først nes, så snes, åsså vant ps1 den første krigen mellom spillene, også xbox etter dær igjen, men så kom san andreas til ps2, da ble det rabalder! Solgte xboxen med 10 spill og kjøpte ps2 med san andreas :!: Angrer litt på det nå da 8810572[/snapback] San Andreas kom vel til xbox den og? 9059613[/snapback] Jo, men tror den var tidsekslusiv til PlayStation en stund. Halvår eller noe Lenke til kommentar
Flamme73 Skrevet 13. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2007 HER ER BILDE ||||||||||||||||||||||||||||||||||||| Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor HER |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||| 9061927[/snapback] Ligner veldig på at den er utviklet fra Microsoft. Ikke Sony ihvertfall Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå