mbiof Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Forrige generasjon hadde jeg xbox, gamecube og dc. Jeg insisterer på at DC var med i forrige generasjon. DC er den beste konsollen noensinne. Tror jeg må koble den opp når jeg kommer hjem og runde shenmue en gang til. Lenke til kommentar
Flamme73 Skrevet 6. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2007 Hvem av konsollene er best av ps3 eller 360 en da Lenke til kommentar
redflame Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 har en 360 nå.forrige generasjon hadde jeg xbox og ps2, før det igjen var det ps1 og enda litt før det igjen så var det vel en nes. 8513023[/snapback] Akkuratt samme som meg det Lenke til kommentar
Dunedain Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 For meg var det Nintendo 64 som ble den første konsollen min. James Bond GoldenEye var det som overbeviste meg. Elsker det spillet! Dessverre kjøpte jeg aldri Zelda, og det er kanskje grunnen til at jeg ikke har hatt GameCube eller Wii.. Men planen er å kjøpe en Wii og få spilt alle de gode N64-spillene jeg gikk glipp av, som Zelda og Donkey Kong 64 Etter N64 var det tid for PS2 - en konsoll som aldri har skuffet =) Lenke til kommentar
Barely dead Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Hvem av konsollene er best av ps3 eller 360 en da 8547568[/snapback] Det skal vi ikke diskutere, det går bare til he##### Lenke til kommentar
Mauro Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 (endret) Sega Mega Drive, Nintendo 64, Ps1, PsOne, 3 stk Ps2, 2x Game Cube, Xbox, Xbox 360, Nintendo Wii og Ps3 har jeg hatt Psp og alt det også da, men det er ikke det samme. Endret 6. mai 2007 av Mauro Lenke til kommentar
Doga Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Jeg har NES, SNES, Playstation, Nintendo64, PS2 og GC. Spilte en del NES, men da SNESen var i hus ble jeg virkelig spillfrelst. Super Mario World som det andre beste Mariospillet ever etter min mening, Final Fantasy VI, Chrono Trigger, Mario Kart og Secret of Evermore for å nevne noen. Det er spill jeg fremdeles spiller av og til, så herlig Før jeg kjøpte min egen PS1 var jeg hos en kamerat og spilte Destruction Derby en del ganger. Så fikk han tak i FF VII på en klassetur til Trondheim, og på bussen hjem leste jeg i instruksjonsboka, og ble helfrelst. Kjøpte min egen 27. des, tror det var en fredag eller noe, for da jeg kom til første save pointet skulle det etter litt om og men vise seg at jeg ikke hadde Memory Card, og fikk heller ikke kjøpt et før 2-3 dager senere. I løpet av den helga ble jeg jævla god på Mako Reactor no 1 PS1 er nok min mest brukte konsoll, masse rpg, RE serien, selv Command and Conquer og Red Alert for mange år siden, og sist men ikke minst; MGS med og uten Special Missions, samt mange fler. Hele Tekken serien også når jeg tenker meg om N64 fikk kjørt seg litt på Zelda: OoC og Mario 64, det beste Mariospillet etter min mening, Goldeneye, Mario Kart 64 eller hva det heter, Diddy Kong Racing og Goemon ikke minst. Disse spillene er de jeg savner mest. Kjøpte PS2 i september 01, husker det fordi jeg løp rundt på krykker etter å ha fått kneskåla ut av ledd, vondt forøvrig. Anbefales ikke Onimusha var spillet jeg kjøpte med, tror jeg kjøpte med Crouching Tiger, Hidden Dragon også, bare fordi PS2 kunne spille den av, og seff fordi filmen ruler Har ikke så mange spill til denne konsollen, men alle er meget velbrukte; alle MGS, FF X, alle Tekken, alle RE, Soul Calibur II og Onimusha 1 og 2 oppsummerer vel det meste. Min GC ble kjøpt av to grunner, MGS remake og RE remakes. Baten Kaitos, Tales of Symphonia, Super Smash Bros Melee og The Legend of Zelda: Collector's Edition har jeg skaffet uten å angre i ettertid. Veldig mange fine timer med kameratgjengen og Smash Bros, men annet enn det har min GC blitt brukt ganske lite, klart remakesa har blitt spilt en del da. Ellers har de andre spillene blitt gjort ferdig et par ganger hver. Av nyeste generasjon så blir det en PS3 på meg etterhvert, når den blir billigere og når de fete spillene jeg gleder meg til er ute. Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 PS1->PS2->PS3 (mønster?)...og pc da. fikk PS1 til jul et år etter at PS2 var lansert, men jeg klandrer ikke morfaren min som da var over 80. hadde ikke mer enn flukten fra hønsegården og harry potter på PS1, da, men jeg lånte Spyro: Year of the Dragon av fetteren min, og FFVIII og FFIX av kusina. PS2 Silver fikk jeg til jul sammen med the hobbit, fikk meg Ratchet and Clank 2,3 og DL gjennom årene sammen med Shadow of the Colossus, FFX som jeg har tilbrakt vel over 1000 timer på, skuffelsen FFX-2, møkkaspillet Reign of Fire, og et par til, lånte R&C1 av fettern. PS3 fikkjeg nå 23 mars sammen med Resistance, Motorstorm, og en ekstra kontroller. HDMI-kabel kjøpte jeg til 149 på clas ohlson :!: Lenke til kommentar
Pañolada Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 N 64---> gamecube---> PS2-----> PS3( om noen få dager ) Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 N 64---> gamecube---> PS2-----> PS3( om noen få dager ) 8580806[/snapback] Helt enig i at N64 eier alle sammen! Lenke til kommentar
Pebble Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 N64 eier stort sett alt.. Eide iallefall livet mitt før.. Husker jeg tro på en spiker den dagen jeg kjøpte den.. Men, etter N64 ble det PS2.. Som ble stjålet etter mange trofaste år... det resulterte i at jeg måtte investere i en ny liten søt en.. Nå har jeg kjøpt meg Wii og 360.. også blir det nok en Ps3 etter 7. august en gang.. da jeg drar til USA ett år.. spørs hvor mye spilling det blir der uansett... så, mulig jeg venter helt til neste år med å kjøpe den.. Men, uansett blir det ett kjøp av den.. orker ikke tanken på å miste FFXIII f.eks.. Lenke til kommentar
Pañolada Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 N64 eier stort sett alt.. Eide iallefall livet mitt før.. Husker jeg tro på en spiker den dagen jeg kjøpte den.. Men, etter N64 ble det PS2.. Som ble stjålet etter mange trofaste år... det resulterte i at jeg måtte investere i en ny liten søt en.. Nå har jeg kjøpt meg Wii og 360.. også blir det nok en Ps3 etter 7. august en gang.. da jeg drar til USA ett år.. spørs hvor mye spilling det blir der uansett... så, mulig jeg venter helt til neste år med å kjøpe den.. Men, uansett blir det ett kjøp av den.. orker ikke tanken på å miste FFXIII f.eks.. 8607058[/snapback] Hva er FFXIII? Lenke til kommentar
killerboy85 Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 N64 eier stort sett alt.. Eide iallefall livet mitt før.. Husker jeg tro på en spiker den dagen jeg kjøpte den.. Men, etter N64 ble det PS2.. Som ble stjålet etter mange trofaste år... det resulterte i at jeg måtte investere i en ny liten søt en.. Nå har jeg kjøpt meg Wii og 360.. også blir det nok en Ps3 etter 7. august en gang.. da jeg drar til USA ett år.. spørs hvor mye spilling det blir der uansett... så, mulig jeg venter helt til neste år med å kjøpe den.. Men, uansett blir det ett kjøp av den.. orker ikke tanken på å miste FFXIII f.eks.. 8607058[/snapback] Hva er FFXIII? 8637454[/snapback] FFXIII står for final fantasy 13... Lenke til kommentar
Walts Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 Hdde først NES->Sega->PS1x2->N64->PS2x2->Gamecube og nå crashbox 360 =), forøvrig xbox 360en var det dårligste kjøpet av dem alle. Gamecube kjøpte jeg for Zelda husker jeg, gav den så bort til lillebrodern å fikk den tilbake da det nyeste Zelda kom ^^ Grunnen til at jeg har 2stk PS1 og PS2 er grunnet den ene var chippet og andre ikke Lenke til kommentar
Closed Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 (endret) PS1, N64, GC, PS2, Xbox. Nå har jeg 360. Venter bare på PS3 går ned i pris og Nintendo Wii får gode spill. Som Metroid Prime 3 Endret 3. juni 2007 av Klaizer Lenke til kommentar
Enigma123 Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Hatt PS og Xbox siden lanseringa, samme med PS2/3 og 360. Nintendo har jeg gitt opp pga alle de kiddie spilla de har. Lenke til kommentar
Henry9 Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Jeg har hatt den super nintendo, nintendo 64, Gamecube, PS2, Nintendo Ds, Gameboy, Men jeg kjøpte først av Gamecube og ps2 så kjøpte jeg Gamecube for der var Zelda Så kjøpte jeg PS2 året etter der, så PS3 2 år etter der så ska jeg snart kjøpe meg Wii ( Kanskje) Lenke til kommentar
GunnarKvi Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Jeg hadde Ps 2 og 23 spill till den , men nå har jeg XboX 360javascript:emoticon('') smilie og 5 spill Lenke til kommentar
albions Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 For meg var det Nintendo 64 som ble den første konsollen min. James Bond GoldenEye var det som overbeviste meg. Elsker det spillet!Dessverre kjøpte jeg aldri Zelda, og det er kanskje grunnen til at jeg ikke har hatt GameCube eller Wii.. Men planen er å kjøpe en Wii og få spilt alle de gode N64-spillene jeg gikk glipp av, som Zelda og Donkey Kong 64 Etter N64 var det tid for PS2 - en konsoll som aldri har skuffet =) 8548540[/snapback] Hadde du ikkje Perfect Dark til N64? Det er jo enda bedre en Golden Eye Lenke til kommentar
Happytreeangi Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Jeg (eller broren min) hadde først nes, så snes, åsså vant ps1 den første krigen mellom spillene, også xbox etter dær igjen, men så kom san andreas til ps2, da ble det rabalder! Solgte xboxen med 10 spill og kjøpte ps2 med san andreas :!: Angrer litt på det nå da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå