Lakus Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 (endret) eneste at det bilde nr2 virka som et lite map ala raven down, noen synspunkter på det? Kan jo også være som Mausoleum... med to "endestasjoner" og masse og bevege seg på rundt dem. EDIT: Men inen av oss kan jo vite før den kommer ut Hvor mye koster 2100 MS Points på Elkjøp for tia? Noen som vet? Endret 1. mai 2007 av Lakus Lenke til kommentar
Laland Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 Jeg vil ha en større versjon av Gridlock med mulighet for 8vs8 Kommer nok til og vente til de blir gratis. Hvis Epic vil at de skal være gratis.. Da får de bli gratis. Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 Spennende, spesielt bilde nr. 3 som er under jordoverflaten. Om jeg gidder å invistere i dette er en annen sak Lenke til kommentar
KydeX Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 Glatt investerer jeg 800 MS-points i fire nye Gears map. Spiller fremdeles Gears of War en hel del timer i løpet av uka. Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Er det nå man sier, "typisk at jeg bare har 590MS poeng inne..." Men for GOW kjøper jeg alt, så sinnsykt bra ut. Å skal bli kult og være under jorda og kjempe og! I Love Epic Lenke til kommentar
Darth MToffy Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Hmm.. dette så jo spennende ut. Kanskje det er dette som må til for å få børstet støv av Geow-dvden min? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå