G-A Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 (endret) Hei! Fikk en melding her på mobilen om dagen.. I inbox så er det fra "DATA MESSAGE", men når jeg åpner, så står det ingen avsender, bare dato, klokkeslett når jeg fikk meldingen og følgende tekst: 19984 Har ikke peiling på hva dette kan være, er det reklame tull eller noe fra opratøren? Noen som har peiling? Det rare er at disse 5 tallene tar opp 2 meldinger. Har forresten Telenor som opratør... På forhånd, takk Mvh Geir-A Endret 1. mai 2007 av G-A Lenke til kommentar
G-A Skrevet 19. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2007 Fikk ny melding i dag, 19987.. Noen som aner hva dette er? det skjer ikke så ofte, men det er litt irriterende å få meldinger fra ting man ikke har anelse på.. Mvh Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 (endret) Det er tydeligvis en form for datamelding (altså en binær melding) som telefonen din ikke støtter. Det kan være wap-instillinger, push-melding, wlan-instillinger, e-post opsett, visittkort, url, etc, etc. Det er mye rart det kan være. Hvilken telefon er det du har? Edit: Har du mulighet for å videresende meldingen? I tilfelle kan jeg prøve å reverse-engineere den om du vil. Send meg en PM. Endret 20. juni 2007 av cyclo Lenke til kommentar
G-A Skrevet 1. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2007 Takk for svar..! Jeg tror jeg har funnet ut svaret.. Telefonen min støtter ikke mms (har en midletidelig Siemens fra forrige årtusen).. Den siste jeg mottok, så passet tidspunket bra med at en kompis hadde sendt en mms.. I tillegg fikk jeg en sms fra telenormobil i ettertid at jeg hadde en mms i inboxen.. Takk for at du tok deg tid Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå