Jens viking Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 noen som vet hvordan man redigerer en sang slik at man bruker refrenget som ringetone på mobilen? Lenke til kommentar
tulling03 Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 noen som vet hvordan man redigerer en sang slik at man bruker refrenget som ringetone på mobilen? 8512234[/snapback] Antar at du ha rmp3 støtte.Du trenger en eller anen mp3 editor. Søk på Google etter dette, og du finner 1000 vis som att på til er gratis. Deretter redigerer du sangen slik du vil, og lemper den over i mobilen. ex: mp3cut som jeg bruker. Lenke til kommentar
HkonnokH Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 prøv Audacity kanskje litt voldsomt til å bare klippe sanger, men funker fint hvis du også vil gjøre noe mer med dem Lenke til kommentar
MercedesMotor Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 hvis du har windows media player fil og windows movie maker kan du klippe bort det du ikke liker på W. movie maker. Lenke til kommentar
Jens viking Skrevet 6. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2007 takker ;D w. movie maker funka perfekt så bare encoda jeg filene fra wma til mp3 så nå har jeg refrenget jeg vil gratis som ringetonde =D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå