Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Leddene knekker fælt

herzeleid

Anbefalte innlegg

Hei. Merket for et halvt års tid siden at leddene mine i kroppen knekker veldig lett, noe de omtrent aldri gjorde før. Dette begynte på ett tidspunkt da jeg hadde begynt med möllers godt for leddene men har kanskje ingen sammenheng.

Lurer på om noen kjenner til noe lignende?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei. Merket for et halvt års tid siden at leddene mine i kroppen knekker veldig lett, noe de omtrent aldri gjorde før. Dette begynte på ett tidspunkt da jeg hadde begynt med möllers godt for leddene men har kanskje ingen sammenheng.

Lurer på om noen kjenner til noe lignende?

8512153[/snapback]

Mine legg knekker også veldig lett.. Men jeg har vært så dom at jeg bruker å knekke de med vilje..

Men litt rart at du skulle begynne å knekke lettere da du startet på møllers :hmm:

Lenke til kommentar

Mine ledd har også begynt å knekke :( . Har laget en tråd om det. Skal til legen med det nå førstkommende fredag. Hadde det bare kommet knekkelyder hadde det vel kanskje vært ufarlig, men jeg har hatt vondt i leddene i tillegg :cry: . SÅ jeg er vel doomed, vi får se hva legen sier.

Endret av Jorchi
Lenke til kommentar

Knekker hos meg også..

Løfter jeg stortåa så knekker det.

Vrir jeg på ankelen så knekker det

Setter jeg meg på huk så knekker det

Strekker jeg armen så knekker det

Vrir jeg på nakken så knekker det

Vrir jeg på håndleddet så knekker det

Strammer jeg bicep så knekker det i skulderen

+++

er vant til det, men kan det skape problemer til når jeg blir eldre?

Lenke til kommentar

Det er helt ufarlig med knekking. Det finnes ikke noen bevis i at dette kan forårsake leddgikt. Og det er heller ikke "knekking" som skjer. Når man "knekker" så drar man beinene fra hverandre. Og lyden dere da hører er Synovialveske(leddveske) som bobler og forflytter seg. Denne vesken blir ikke redusert eller borte av dette.

Lenke til kommentar

Har samme problem jeg også.

Det knekker i tærene, fingrene, håndleddende, knærne, bak i akillesen eller hva det nå heter, i ryggraden, and so on...

Litt irriterende om jeg gjør flere bråe bevegelser en stille plass. Da snur alle seg å ser stygt på meg. Tror ikke det er farlig, mener å ha hørt det er luft i leddene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...