herzeleid Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 Hei. Merket for et halvt års tid siden at leddene mine i kroppen knekker veldig lett, noe de omtrent aldri gjorde før. Dette begynte på ett tidspunkt da jeg hadde begynt med möllers godt for leddene men har kanskje ingen sammenheng. Lurer på om noen kjenner til noe lignende? Lenke til kommentar
Mrpusten Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Hei. Merket for et halvt års tid siden at leddene mine i kroppen knekker veldig lett, noe de omtrent aldri gjorde før. Dette begynte på ett tidspunkt da jeg hadde begynt med möllers godt for leddene men har kanskje ingen sammenheng.Lurer på om noen kjenner til noe lignende? 8512153[/snapback] Mine legg knekker også veldig lett.. Men jeg har vært så dom at jeg bruker å knekke de med vilje.. Men litt rart at du skulle begynne å knekke lettere da du startet på møllers Lenke til kommentar
Hulahulafun Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Jeg har også ledd som "Knekker" både ofte og mye. Spurte kiropraktoren min sist jeg var der, og han sa det ikke var farlig. Men, samtidig har jeg hørt at man kan få leddgikt, så er litt forvirra. Noen som vet noe mer? Lenke til kommentar
Ingebrigt Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 I følge Illustrert Vitenskap skal dette være helt ufarlig. Note to self; spør dine lege-venner om dette. Lenke til kommentar
Hulahulafun Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Det var IV jeg hadde lest noe om det ja. Visste det var et eller annet blad, men husket ikke hvilket Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 (endret) Mine ledd har også begynt å knekke . Har laget en tråd om det. Skal til legen med det nå førstkommende fredag. Hadde det bare kommet knekkelyder hadde det vel kanskje vært ufarlig, men jeg har hatt vondt i leddene i tillegg . SÅ jeg er vel doomed, vi får se hva legen sier. Endret 6. mai 2007 av Jorchi Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Knekker hos meg også.. Løfter jeg stortåa så knekker det. Vrir jeg på ankelen så knekker det Setter jeg meg på huk så knekker det Strekker jeg armen så knekker det Vrir jeg på nakken så knekker det Vrir jeg på håndleddet så knekker det Strammer jeg bicep så knekker det i skulderen +++ er vant til det, men kan det skape problemer til når jeg blir eldre? Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 kan det skape problemer til når jeg blir eldre? 8551133[/snapback] Lurer jeg og på.. knekker i knærne\tærne og fingrene her.. Lenke til kommentar
Hulahulafun Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Hos meg knekker det i ryggraden i tillegg Har hørt at folk snakker om at man kan få leddgikt Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Jeg kan knekke sånn ca alle ledd i kroppen min. Eneste beskjeden jeg fikk av legen vat at jeg burde sørge for å holde meg i form osv osv, så jeg ikke stivna helt! Lenke til kommentar
cfx86 Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Leste en tid tilbake at jo mer et ledd knekker, jo mer ledd væske forsvinner. Og når det er lite ledd væske igjen får man vondt og får leddgikt. Lenke til kommentar
kengdal Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Det er helt ufarlig med knekking. Det finnes ikke noen bevis i at dette kan forårsake leddgikt. Og det er heller ikke "knekking" som skjer. Når man "knekker" så drar man beinene fra hverandre. Og lyden dere da hører er Synovialveske(leddveske) som bobler og forflytter seg. Denne vesken blir ikke redusert eller borte av dette. Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Har samme problem jeg også. Det knekker i tærene, fingrene, håndleddende, knærne, bak i akillesen eller hva det nå heter, i ryggraden, and so on... Litt irriterende om jeg gjør flere bråe bevegelser en stille plass. Da snur alle seg å ser stygt på meg. Tror ikke det er farlig, mener å ha hørt det er luft i leddene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå