khvm Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 Hei! Jeg har planer om å anskaffe meg en XBOX 360 konsoll til en rimeligst mulig pris! Jeg har for øvrig sett at Elkjop.no selger maskinen med "Gear of war" til kun 1995,- Jeg er derimot interessert i å evt. få med spillet "Test drive unlimited", men har ikke funnet noen aktuelle aktører som annonserer for dette. Noen råd tips til nettsider/butikker hvor jeg kan få kjøpt XBOX 360 til en rimeligst mulig pris? På forhånd takk! Lenke til kommentar
eXtreme-501 Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 Legg på en tusenlapp og kjøp premium. Du vil ikke angre! Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 Hei! Jeg har planer om å anskaffe meg en XBOX 360 konsoll til en rimeligst mulig pris! Jeg har for øvrig sett at Elkjop.no selger maskinen med "Gear of war" til kun 1995,- Jeg er derimot interessert i å evt. få med spillet "Test drive unlimited", men har ikke funnet noen aktuelle aktører som annonserer for dette. Noen råd tips til nettsider/butikker hvor jeg kan få kjøpt XBOX 360 til en rimeligst mulig pris? På forhånd takk! 8512109[/snapback] Husk at det finns to forskjellige SKU's på markedet, pakken du henviser til er Core pakken, som kun inneholder en kontroller med tråd, og kompositt kabler. Velger du "premium" pakken som den så fint kalles uoffisielt, får du trådløs kontroller, komponentkabler (som også kan brukes på HDTV), 20gb HDD og sist men ikke minst, disktray i krom Ville definitivt gå for den sistnevnte, i likhet med de fleste, den går for under 3000 på Elkjøp/Lefdal, vet ikke om du finner den noe billigere egentlig. Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 Som alle de andre: annbefaler å gå for premium, du kommer ikke til å angre Den ligger og vipper rundt 3000,- hos lefdal og elkjøp, annbefaler å køpe fra de store kjedene, ikke fra butikker som spaceworld og slik, pleier å være dyrere der... Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 http://www.elkjop.no/is-bin/INTERSHOP.enfi...KsAAAEOOFwcHzyT Her er premium med gears til 2995,-...tror dette gjelder bare viss du kjøper over nett, er ikke sikker på om de har et slikt tilbud i butikken. Lenke til kommentar
1rescue Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 Hei! Jeg har planer om å anskaffe meg en XBOX 360 konsoll til en rimeligst mulig pris! Jeg har for øvrig sett at Elkjop.no selger maskinen med "Gear of war" til kun 1995,- Jeg er derimot interessert i å evt. få med spillet "Test drive unlimited", men har ikke funnet noen aktuelle aktører som annonserer for dette. Noen råd tips til nettsider/butikker hvor jeg kan få kjøpt XBOX 360 til en rimeligst mulig pris? På forhånd takk! 8512109[/snapback] Komplett data har xbox 360 premium bundlet med Test Drive Unlimited til kr 3.395.- og så er det vel ca 200 i frakt/oppkrav, litt billigere hvis du betaler med kort. Mvh Erik Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 http://www.elkjop.no/is-bin/INTERSHOP.enfi...KsAAAEOOFwcHzyT Her er premium med gears til 2995,-...tror dette gjelder bare viss du kjøper over nett, er ikke sikker på om de har et slikt tilbud i butikken. 8512226[/snapback] Ser man det, den hadde jeg slått til på, for å si det sånn Lenke til kommentar
Velociraptor Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 Jeg hadde også gått for Premium ! PS: Hvorti kommer Elite ut ? Lenke til kommentar
Amored Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 (endret) Du får tak i Xbox 360 Premium med PES 6 for 2995,- på Elkjøp. I alle fall på Elkjøp Hamar. Endret 1. mai 2007 av Amored Lenke til kommentar
spracket Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 Du får tak i Xbox 360 Premium for 2.995,- på elkjøp på Notodden iallefall, vil tro at dette er likt for alle andre elkjøp butikker også. Lenke til kommentar
khvm Skrevet 7. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2007 Jeg har lyst på XBOX 360 (premium) med Test Drive Unlimited. Ikke Gears of war... Hvor kan jeg få tak i denne kombinasjonen? Takker... Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Jeg har lyst på XBOX 360 (premium) med Test Drive Unlimited. Ikke Gears of war... Google is ye friend! But so am I, so i gotted ye this! Weee! Lenke til kommentar
khvm Skrevet 3. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2007 (endret) Hvor selger de Premium billigst per dags dato? Endret 3. juli 2007 av khvm Lenke til kommentar
Blomvik Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Premium får du for 2900,- hos elkjøp, lefdal og siba. Core koster 2000,- hos lefdal. Tror dette er de billigste for øyeblikket, elkjøp og lefdal har og en bundle for 3695,- med tre spill. Tror muligens du fortsatt få premium+TDU hos komplett for 3395,- Lenke til kommentar
Xbox-PS2 Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 (endret) Test drive Unlimited kan kjjøpes seperat på net for 200,- Ville ikke latt det være dealbrakeren min akkurat... Du kan sikkert selge Gears for mer enn det. Endret 4. juli 2007 av Xbox-PS2 Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Jeg kjøpte min Premium på Siba over nettet. Tror den lå på ca 2800 om jeg ikke husker så alt for feil. Lenke til kommentar
xelA Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 På Expert koster den 2999, med NFS: Carbon, i butikk. Den koster noe rundt 3k på nettet og: http://www.expert.no/Search/ProductList.aspx?cat=3%3a84 Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Legg på en tusenlapp og kjøp premium. Du vil ikke angre! 8512125[/snapback] /signed Kjøpte selv Core i fjor, og angrer på at jeg ikke gikk for full pakke med en gang, for nå "må" jeg kjøpe både harddisk og den trådløs-greia likevel... Lenke til kommentar
khvm Skrevet 7. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2007 På Expert koster den 2999, med NFS: Carbon, i butikk. Den koster noe rundt 3k på nettet og: http://www.expert.no/Search/ProductList.aspx?cat=3%3a84 8998881[/snapback] Tenker du da på forhandleren ved Colosseum? Hvordan kan det være billigere i forhandler enn fra nettet? Lenke til kommentar
Hansiii Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 Noen som vet hvorfor 360 er så billig i Norge? Hvis man ser på PS3 prisen i USA i forhold til den norske er den norske prisen 2500 kroner høyere, mens 360 prisen er under 700 kroner dyrere enn den amerikanske prisen. Det samme gjelder forsåvidt for Nintendo Wii også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå