Gå til innhold

Billigst XBOX 360?

khvm

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har planer om å anskaffe meg en XBOX 360 konsoll til en rimeligst mulig pris! Jeg har for øvrig sett at Elkjop.no selger maskinen med "Gear of war" til kun 1995,-

Jeg er derimot interessert i å evt. få med spillet "Test drive unlimited", men har ikke funnet noen aktuelle aktører som annonserer for dette.

Noen råd tips til nettsider/butikker hvor jeg kan få kjøpt XBOX 360 til en rimeligst mulig pris?

På forhånd takk! :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei!

Jeg har planer om å anskaffe meg en XBOX 360 konsoll til en rimeligst mulig pris! Jeg har for øvrig sett at Elkjop.no selger maskinen med "Gear of war" til kun 1995,-

Jeg er derimot interessert i å evt. få med spillet "Test drive unlimited", men har ikke funnet noen aktuelle aktører som annonserer for dette.

Noen råd tips til nettsider/butikker hvor jeg kan få kjøpt XBOX 360 til en rimeligst mulig pris?

På forhånd takk!  :)

8512109[/snapback]

Husk at det finns to forskjellige SKU's på markedet, pakken du henviser til er Core pakken, som kun inneholder en kontroller med tråd, og kompositt kabler.

Velger du "premium" pakken som den så fint kalles uoffisielt, får du trådløs kontroller, komponentkabler (som også kan brukes på HDTV), 20gb HDD og sist men ikke minst, disktray i krom :love:

Ville definitivt gå for den sistnevnte, i likhet med de fleste, den går for under 3000 på Elkjøp/Lefdal, vet ikke om du finner den noe billigere egentlig.

Lenke til kommentar

Som alle de andre: annbefaler å gå for premium, du kommer ikke til å angre :thumbup:

Den ligger og vipper rundt 3000,- hos lefdal og elkjøp, annbefaler å køpe fra de store kjedene, ikke fra butikker som spaceworld og slik, pleier å være dyrere der...

Lenke til kommentar
Hei!

På forhånd takk!  :)

8512109[/snapback]

Komplett data har xbox 360 premium bundlet med Test Drive Unlimited til kr 3.395.- og så er det vel ca 200 i frakt/oppkrav, litt billigere hvis du betaler med kort.

Mvh Erik

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Premium får du for 2900,- hos elkjøp, lefdal og siba.

Core koster 2000,- hos lefdal.

Tror dette er de billigste for øyeblikket, elkjøp og lefdal har og en bundle for 3695,- med tre spill.

Tror muligens du fortsatt få premium+TDU hos komplett for 3395,-

Lenke til kommentar
Legg på en tusenlapp og kjøp premium. Du vil ikke angre!

8512125[/snapback]

/signed

Kjøpte selv Core i fjor, og angrer på at jeg ikke gikk for full pakke med en gang, for nå "må" jeg kjøpe både harddisk og den trådløs-greia likevel...

Lenke til kommentar

Noen som vet hvorfor 360 er så billig i Norge?

Hvis man ser på PS3 prisen i USA i forhold til den norske er den norske prisen 2500 kroner høyere, mens 360 prisen er under 700 kroner dyrere enn den amerikanske prisen. Det samme gjelder forsåvidt for Nintendo Wii også.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...